دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

ویژه برنامه‌های شبکه امید در اربعین حسینی

شبکه امید

سینماپرس: شبکه امید سیما با ویژه برنامه «مثل قاسم» و گزارش‌های مستقیم از پیاده روی اربعین با بینندگان این شبکه در ایام اربعین حسینی همراه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس؛ برنامه ترکیبی «مثل قاسم» به عنوان نخستین برنامه زنده و مختص نوجوانان با بخش‌های مختلف و با حضور کارشناسان مذهبی چون حجت الاسلام فرحزادی و رائفی پور و نوجوانان ایرانی و غیر ایرانی حاضر در مراسم که موکب یا فعالیت خاصی در این راهپیمایی بزرگ دارند و افراد مختلف حاضر در مراسم که فعالیت خاصی دارند از یکم تا هشتم آبان مصادف با اربعین حسینی روانه آنتن شبکه امید می‌شود.

این ویژه برنامه کاری از گروه تولید شبکه امید است که با همکاری آستان قدس حضرت فاطمه معصومه (س) از عمود هزار و ۸۰ با ارتباط مسقیم و زنده از قسمت‌های مختلف پیاده روی بزرگ اربعین حسینی از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و با اجرای رامتین چیت سازان با عاشقان اباعبدالله الحسین همراه خواهد بود.

همچنین عوامل برنامه «مثل قاسم» از فردا تا روز اربعین حسینی در ساعت‌های مختلف شبانه روز شامل ۱۳ تا ۱۳:۱۵، ۱۵:۴۵ تا ۱۶ و ۲۰:۴۵ تا ۲۱ با پخش گزارش‌های مستقیم از مسیر پیاده روی بزرگ اربعین با زائران حرم حسینی همراه می‌شود و از روحیات و احساسات قلبی آن‌ها درباره امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) جویا خواهند شد تا احساسات و مکنونات قلبی آن‌ها را که از جنس عشق و دلدادگی به اهل بیت (ع) است به مخاطبان این شبکه انتقال دهند.

در این گزارش‌ها از نوجوانان در مسیر پیاده روی سؤالات مختلفی از جمله اینکه نایب الزیاره چه کسی در ایران هستی و چه پیامی درباره این راهپیمایی برای همسالان خود دارید؟ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.