سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

میزبانی تماشاخانه‌های حوزه هنری از نمایش‌های ویژه ایام ماه صفر

امیرحسین شفیعی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: امیرحسین شفیعی مدیر تولید تئاتر حرفه‌ای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از اجرای نمایش‌های «آتش خود برافروخته»، «معمای مطربان پریشان» و «آوای آب» ویژه ایام صفر در تماشاخانه‌های حوزه هنری خبر داد.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین شفیعی که چندی پیش از سوی کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به عنوان مدیرتولید تئاتر حرفه‌ای این مرکز معرفی شده است از اجراهای ویژه ماه صفر در تماشاخانه‌های این مرکز خبر داد و گفت: همچنان که هر ساله مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ایام صفر با نمایش‌های ویژه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر بود در سال جاری نیز این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما در دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سه نمایش را برای اجرا در ماه صفر آماده کرده‌ایم. به این ترتیب نمایش‌های «آتش خود برافروخته» به کارگردانی حسام کلانتری، «معمای مطربان پریشان» به کارگردانی محمدرضا ارکان و «آوای آب» به کارگردانی آزیتا بابازاده در تماشاخانه‌های حوزه هنری میزبان مخاطبان نمایش‌های ویژه ماه صفر خواهند بود.

شفیعی با تشریح مکان و تاریخ اجرای این نمایش‌ها بیان کرد: نمایش «معمای مطربان پریشان» به کارگردانی محمدرضا ارکان از ۲۹ مهرماه الی ۲ آبان‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری هر شب ساعت ۱۸ روی صحنه خواهد رفت. همچنین نمایش «آوای آب» به کارگردانی آزیتا بابازاده از ۶ الی ۱۶ آبان‌ماه در همین تماشاخانه هر شب ساعت ۱۸ میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

وی ادامه داد: تماشاخانه ماه حوزه هنری نیز از ۷ الی ۱۸ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸ با اجرای نمایش «آتش خود برافروخته» به کارگردانی حسام کلانتری پذیرای علاقه‌مندان هنر تئاتر در ماه صفر خواهد بود.

شفیعی که علاوه بر مدیریت دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری همزمان مدیریت تئاتر خیابانی این مرکز را نیز بر عهده دارد با اشاره به تعطیلات مناسبتی در ماه صفر عنوان کرد: نمایش‌های ویژه ماه صفر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ایام تعطیل این ماه از جمله اربعین حسینی، شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اعظم (ص) نیز روی صحنه خواهند رفت و درب تماشاخانه‌های این مرکز در این روزها باز است.

نشانی تماشاخانه‌های حوزه هنری در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.