شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

ماجرای جدایی سیما تیرانداز از «محکومین۲»

 فصل دوم سریال «محکومین»

خبرگزاری فارس: تهیه کننده سریال «محکومین۲» گفت: تا به حال ۸ اپیزود از سریال «محکومین۲» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی مقابل دوربین رفته است.

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «محکومین ۲» گفت: در حال حاضر ۸ اپیزود از این سریال مقابل دوربین رفته است و این روزها سکانس‌های مربوط به دادگاه تصویربرداری می‌شود. 

وی ادامه داد: بعد از اضافه شدن بیتا سحرخیز و بیژن بنفشه‌خواه بازیگر جدیدی به این سریال اضافه نشده است. 

تهیه کننده سریال «محکومین ۲» درباره جایگزینی نازنین فراهانی با سیما تیرانداز نیز گفت: خانم تیرانداز مشغول بازی در یک سریال دیگر بود و به دلیل همزمانی این سریال با سریال دیگری که در دست داشتند، نتوانستند هماهنگ کنند و در «محکومین۲» حضور داشته باشند. بر همین اساس نازنین فراهانی به عنوان بازیگر نقش اصلی این سریال در نظر گرفته شده و مقابل دوربین سید حاتمی رفت. 

به گزارش فارس، هر قسمت از این سریال یک اپیزود و هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد که هم از نظر تعداد قسمت و هم از نظر تعداد بازیگر، از «محکومین ۱» بیشتر است. در فصل دوم حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی محکومین خواهند بود.

موضوع محوری در «محکومین۱» مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص دارد و در این فصل سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی و ... بازی می‌کنند.

بیژن بنفشه خواه، شهره لرستانی، حسین محب اهری، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، نگار عابدی از بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می‌کنند. 

سریال «محکومین ۲» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.