جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

با حضور اهالی جامعه ورزش و رسانه؛

تشییع پیکر مرحوم بهرام شفیع، مجری پرسابقه‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون

مراسم تشییع بهرام شفیع

سینماپرس: پیکر مرحوم بهرام شفیع، گزارشگر، مجری تلویزیون و رئیس فدراسیون هاکی که در سن ۶۲ سالگی دار فانی را وداع گفت، صبح روز پنجشنبه با حضور چهره‌های رسانه ای، ورزشی و سیاسی، از محل سازمان صدا و سیما تشییع گردید.

به گزارش سینماپرس، مرحوم بهرام شفیع گزارشگر و مجری باسابقه تلویزیون عصر روز سه شنبه ۱۷ مهر ماه به دلیل ایست قلبی در سن ۶۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم شفیع صبح روز پنجشنبه با حضور بسیاری از اهالی ورزش و رسانه از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما تشییع و پیکر آن مرحوم برای خاکسپاری به امامزاده حمیده خاتون باغ فیض منتقل شد.

از چهره‌های مطرح همچون سیدحسن خمینی، محمود دعایی، علی‌عسگری رئیس صدا و سیما، مدیران شبکه ۳ و مدیران رادیو و فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال، رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس،‌ احسان حدادی قهرمان المپیک و مجریان ورزشی در این مراسم حضور داشتند.

در مراسم تشییع پیکر پیشکسوت عرصه رسانه تعدادی از گزارشگران و مجریان شبکه های مختلف تلویزیونی به مرور خاطرات و خصوصیات اخلاقی و کاری مجری و تهیه کننده برنامه ورزش و مردم پرداختند، همچنین پیام علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما قرائت شد.

در پایان نیز نماز میت بر پیکر مرحوم شفیع قرائت شد.

مرحوم بهرام شفیع گزارشگری را از سال های ابتدایی انقلاب آغاز کرده بود، اجرا و تهیه کنندگی برنامه ورزش و مردم را از دهه ۶۰ بر عهده داشت و در سال های اخیر به عنوان رئیس فدراسیون هاکی فعالیت می کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.