سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

تهیه کننده سینما:

آینده نگر نبودن مسئولان، سینما را نابود می‌کند/ باعث ویرانی ستون سینما نشوید

عبدالله علیخانی

سینماپرس: عبدالله علیخانی گفت: مسئولی که به چگونگی ورود پول به سینما توجه نمی‌کند و فقط به فکر گل و بلبل نشان دادن دوران مدیریت خود است، خروجی بجز مشکلات، خراب کردن زیربنا و ستون سینما ندارد.

عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما، درباره وضعیت کنونی سینما و ورود پول های کثیف، به یک خبرگزاری گفت: در این زمینه بحث فقط بر سر منافع شخصی نیست؛ بلکه بحث آینده سینماست.  آینده نگر نبودن مسئولان، سینما را نابود می کند. مسئولی که به چگونگی ورود پول به سینما توجه نمی‌کند و فقط به فکر گل و بلبل نشان دادن دوران مدیریت خود است، خروجی بجز مشکلات، خراب کردن زیربنا و ستون سینما ندارد.

وی افزود: متاسفانه این مسئولان فقط روزمرگی را در نظر می‌گیرند و اصلا به این فکر نمی‌کنند که آینده را به هم می‌ریزند و بخش خصوصی که بخش اصلی سینماست را فلج می‌کنند. آنها باعث ورود پول‌هایی می‌شوند که معلوم نیست از کجا می‌آیند.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان به این فکر نمی‌کنند که برخی افراد از هر جا و از هر طرف وارد سینما می‌شوند و جو اقتصادی و آرامش سینما را به هم می‌ریزند. البته اینکه این پول‌ها از کجا می‌آید مسائل قضایی خود را می‌طلبد، اما مسئولان سینمایی هم باید نظارت کامل و دقیق داشته باشند.

این تهیه کننده بیان کرد: برخی در میان عوامل فیلم جای نام تهیه کننده، نامی ظاهری و اشتباهی می نویسند. در واقع با گرفتن مقداری پول نام فردی را به عنوان تهیه کننده درج می‌کنند، اما پشت جریان فرد یا افراد دیگری هستند که وضعیت اسف بار کنونی سینما را به وجود آورده اند.

علیخانی در پایان تصریح کرد: مسئولان سینمایی فقط به گل و بلبل بودن دوران مدیریت خود فکر می‌کنند. از ما که گذشت؛ اما این بی‌سامانی‌ها و عدم آینده نگری گریبانگیر جوان‌ها، عاشقان واقعی سینما و بخش خصوصی می‌شود و ستون اصلی سینما را ویران‌ می کند. مسئولان باید بیشتر توجه کنند و باعث ویرانی سینما نشوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.