دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

مستند «فریاد رو به باد» در راه سینما حقیقت

فیلم مستند  «فریاد رو به باد»

سینماپرس: فیلم مستند «فریاد رو به باد» به کارگردانی عطا مهراد و سیاوش جمالی، در دبیرخانه دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» به ثبت رسید.

به گزارش سینماپرس، تولید فیلم مستند «فریاد رو به باد» ۴ سال به طول انجامیده و در صورت پذیرش از سوی هیات انتخاب، برای اولین بار در دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی می‌شود.

در خلاصه موضوع مستند ۶۶ دقیقه‌ای «فریاد رو به باد» آمده است: «این فیلم روایت چهار سال از دوران بلوغ دانش‌آموز نوجوان ساکن دروازه غار است که قصد دارد با هدف تغییر وضعیت زندگی و جامعه‌ی پیرامون خود خواننده شود. او در این مسیر با مشکلات زیادی از جمله مخالفت والدین، مشکلات مالی و نداشتن حمایت اطرافیان روبه‌رو می‌شود ... .»

عطا مهراد و سیاوش جمالی در کنار تهیه و کارگردانی این اثر مستند، تدوینگر فیلم هم بوده‌اند؛ ضمن اینکه به ترتیب فیلمبرداری و صدابرداری این پروژه را نیز بر عهده داشته‌اند. از دیگر عوامل «فریاد رو به باد» می‌توان به حسن مهدوی (صداگذار)، افشین عزیزی (آهنگساز) و مسعود شکرنیا (عکاس) اشاره کرد.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذر به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد در شهر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.