یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

فراستی مجری «شب‌های هنر» شد

شب های هنر

سینماپرس: شبکه چهار سیما از شب گذشته(۱۴مهرماه) اقدام به پخش مجله زنده تصویری «شب های هنر» کرد که در پنج برگ به تئاتر، موسیقی، شعر، کتاب و سینما خواهد پرداخت.

به گزارش سینماپرس، «شب‌های هنر» برنامه جدید شبانه گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که از امشب ساعت ۲۳ هر شب با یک تیم تهیه و اجرای مختلف به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «کتاب» و «سینما» می‌رود.
بنا بر این گزارش، شنبه شب‌های این برنامه به حوزه تئاتر اختصاص دارد و تهیه‌کنندگی آن را امیرقمیشی عهده‌دار است. مجری تئاتری شب‌های هنر پیام دهکردی است و در قسمت اول که امشب به روی آنتن می‌رود، میزبان دو چهره شناخته شده حوزه تئاتر، حسین مسافر آستانه و کوروش سلیمانی می‌شود و با آنها در خصوص «گرانی بلیط تئاتر» به گفت‌وگو می‌پردازد.
یکشنبه شب موسیقی با اجرای رضا مهدوی و تهیه‌کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، دوشنبه شب شعر با اجرای سعید بیابانکی و تهیه‌کنندگی کوروش انصاری، سه شنبه شب کتاب با اجرای مسعود دیانی و تهیه‌کنندگی حسین شاه مرادی، چهارشنبه شب سینما با اجرای مسعود فراستی و تهیه‌کنندگی سلمان وکیلی به ترتیب سایر شب‌های مجله شامگاهی «شب‌های هنر» را تشکیل می دهند.
«شب‌های هنر» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

نظرات

  • امیررضا سوزنچی ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۰:۴۵
    0 0
    فقط همراهی محمد صالح علا به عنوان مجری برنامه را زنده نگه می داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.