شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

ماجرای آقازاده‌ای که تهیه کننده "محسن چاوشی" است

سیدهادی حسینی

سینماپرس: حضور آقازاده‌های سیاسی در حوزه‌های مختلف فرهنگی طی سالهای گذشته نمود پیدا کرده‌ است، این جریان در حوزه موسیقی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

به گزارش سینماپرس، روزگار ما گویی روزگار آقازادگان است. آقازادگانی که به پشتوانه‌ی جایگاه‌های پدرانشان یک شبه رهِ صدساله را می‌پیمایند. آقازادگانی که خود را گویی صاحبِ همه چیز می‌دانند و به هر گوشه‌ای که بخواهند سرک می‌کشند. در این راه جز داراییِ مالیِ پدرانشان و البته نفوذ پدرانشان در سیستم پشتوانه‌ای ندارند.

بسیاری از این آقازادگان کارشان به جایی رسیده که دیگر اهل پنهان‌کاری و در پرده ماندن نیستند و آشکارا به آقازادگی می‌پردازند.

در این میان هستند آقازادگانی که هنوز می‌خواهند در پشت پرده‌ها باشند و شاید مهمترین علتش، لطمه نخوردن به جایگاه پدر باشد.

از وقتی آلبوم «امیر بی گزند» منتشر شد، نامِ سیدهادی حسینی به عنوان تهیه کننده، در کنار محسن چاوشی قرار گرفت. حسینی تهیه کننده‌ی آخرین اثر محسن چاوشی هم هست؛ یعنی آلبوم «ابراهیم» با آن همه حاشیه و ماجراهایی که داشت؛ حاصل سرمایه‌ی سیدهادی حسینی است.

آلبوم «ابراهیم» منتشر شد و تب و تاب و حاشیه‌هایش هم فروکش کرد. شاید اکنون زمان مناسبی باشد تا این پرسش را مطرح کنیم که؛ تهیه کننده آلبوم‌های «امیر بی گزند» و «ابراهیم» کیست و از کجا وارد عرصه موسیقی شده است؟ حسینی چقدر در کار تهیه کنندگیِ موسیقی تجربه و سابقه دارد و سرمایه‌اش را از کجا آورده است؟

آشنایی با سیدحمید حسینی پدرِ سیدهادی حسینی

سیدحمید حسینی پدرِ هادی داماد شیخ محمد هاشمیان، امام جمعه اسبق رفسنجان است. مرحوم هاشمی رفسنجانی دایی همسر اوست. او برای انتخابات دوره نهم مجلس از رفسنجان نامزده شده بود که رد صلاحیت شد.

او از فعالان اقتصادی در عرصه صادرات و واردات بوده و رییس سابق کمیسیون اصل ۴۴ و کسب و کار اتاق بازرگانی ایران بوده و سه دوره عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی بوده است.

سید حمید حسینی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق است. جالب است بدانید که عراق از جمله کشورهایی است که بیشترین حجم مبادلات تجاری را با ایران دارد. صادرات ایران از ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در شش‌ماهه اول سال ۹۶ به ۴ میلیارد و ۱۶۵ میلیون دلار در شش‌ماهه اول امسال رسیده است.

در ادامه عکس‌هایی از فعالیت‌های سیدحمید حسینی را می‌بینید:


مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان
 


در کنار سردار آزمون در میدان اسب‌دوانی گنبد


مهمانی افطار خانوادگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی


در بازگشت از سفر تجاری و دیپلماتیک به کشورهای ترکمنستان، گرجستان و قرقیزستان



در آتن


به دنیا آمدن نوه‌ی آقای حسینی و حضور آقای رفسنجانی


مهمانی خانوادگی در کنار مصطفی پورمحمدی وزیر اسبق دادگستری


ملاقات و مذاکره با رییس سابق سازمان انرژی اتمی انگلیس و عضو هیات مدیره شرکت‌های بی پی و شل


در کنار احمد خمینی


در کنار بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد


در باغچه‌ی شمال


ملبورن و ماجراجویی در جنگل


در افریقا


تفریح‌ با خانواده

آلبوم امیر بی‌گزند با خوانندگی محسن چاوشی و با تهیه کنندگی سیدهادی حسینی و با حمایت از موسسه خیریه مهرانه قلب سفید منتشر شده است. جالب است بدانید مدیریت این موسسه خیریه را زهرا حسینی دختر سیدحمید حسینی برعهده دارد.

برخی‌ها معتقدند که باید با تامل بیشتری به پول‌هایی که از طریق آقازادگان و از بخش‌های اقتصادی وارد عرصه فرهنگ و هنر می‌شوند، نگریست.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.