جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

۲۲ مهرماه؛ آغاز اجرای نمایش محیطی «نقطه رهایی»

نمایش محیطی «نقطه رهایی»

سینماپرس: رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهرداری از مراحل آماده‌سازی نمایش محیطی «نقطه رهایی» در مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و جعفر سمیعی مدیر کل حراست شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری روز جمعه ۱۳ مهر ماه از مراحل آماده‌سازی ویژه‌برنامه «نقطه رهایی» در رو به روی ضلع شمالی مصلای امام خمینی (ره) تهران بازدید کرد. در این بازدید مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و رضا تاجیک مدیر کل حراست سازمان فرهنگی هنری نیز حضور داشتند.

رییس سازمان فرهنگی هنری با حضور در بخش‌های گوناگون این پروژه مانند میدان مین، نخلستان، خاکریز و از روند آماده‌سازی کار ابراز رضایت کرد و گفت: به یاری خدا پنجشنبه ۱۹ مهر ماه اجرای آزمایشی «نقطه رهایی» آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه و نخستین اجرای رسمی روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه با حضور مقامات برگزار خواهد شد.

اوحدی با تاکید بر اجرای این نمایش به مناسبت چهلمین سالگرد  انقلاب اسلامی از مدیران شهرداری تهران برای بازدید از روند آماده‌سازی این ویژه‌برنامه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همیاری همه نهادها برنامه ارزشمند و جذابی برای شهروندان اجرا شود.

«نقطه رهایی» یک ویژه‌برنامه نمایشی با موضوع دفاع مقدس است که در آن با حضور بیش از ۶۰ بازیگر، تعدادی از عملیات‌های دفاع مقدس بازنمایی می‌شود.

این برنامه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مصلای امام خمینی (ره)، مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران، اورژانس تهران، سازمان خدمات شهری شهرداری تهران، سپاه حضرت رسول (ص) تهران، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستاد اقامه نماز جمعه غرب تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری منطقه ۳ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.