جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

صبح امروز

«۲۳ نفر» با حضور سردار سلیمانی کلید خورد + عکس

فیلم سینمایی «۲۳ نفر» با حضور سردار سلیمانی کلید خورد

سینماپرس: فیلم‌برداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» با حضور سردار سلیمانی و تعدادی از راویان خاطرات کتاب «بیست و سه نفر» در حومه تهران کلید خورد.

به گزارش سینماپرس،  فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی مهدی جعفری صبح امروز جمعه ۱۳ مهرماه با حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و تعدادی از راویان خاطرات کتاب «بیست و سه نفر» در حومه تهران کلید خورد.

در این مراسم که جوی صمیمانه داشت سردار سلیمانی به گپ و گفت با نوجوانانی پرداخت که در این فیلم سینمایی قرار است ایفاگر نقش نوجوانان اسیر در سال‌های دفاع مقدس باشند.

سردار سلیمانی در جمع راویان «بیست و سه نفر»

تصویربرداری یکی از سکانس‌های فیلم با حضور سردار سلیمانی صورت گرفت و در حاشیه آن مجتبی فرآورده در مقام تهیه‌کننده و نیز مهدی جعفری در مقام کارگردان به طرح نکاتی پرداختند.

سردار سلیمانی در این بازدید طی سخنانی کوتاه به اهمیت توجه به خاطرات دفاع مقدس و نیز ویژگی بارز گروه نوجوان اسیری که خاطراتشان در کتاب «بیست و سه نفر» روایت شده است، پرداخت.

در این مراسم حبیب احمدزاده و مرتضی سرهنگی نیز به‌عنوان مهمان و مسئولان سازمان رسانه‌ای اوج به‌عنوان سرمایه‌گذار حضور داشتند.

مهدی جعفری پیش از این و در سال ۱۳۸۷، مستند «۲۳ نفر و آن یک نفر» را تولید کرده بود که جزء اولین آثار در معرفی نوجوانان حاضر در جنگ بود. ماجرای اسارت این نوجوان در کتاب «آن بیست‌وسه نفر» به قلم احمد یوسف‌زاده هم نقل شده است.

فیلم سینمایی «۲۳نفر» یکی از فیلم‌های سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.