چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

«رمضان نژاد» حکم داد/ چند انتصاب جدید در شبکه پنج

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: با حکم جواد رمضان نژاد مدیر شبکه پنج سیما، قائم مقام، مشاور اجرایی و رییس دفتر و سرپرست طرح و برنامه این شبکه معرفی و منصوب شدند.

به گزارشسینماپرس، با حکم جواد رمضان نژاد مدیر شبکه پنج سیما، سعید معدن کن به سمت قائم مقام شبکه پنج، مهدی امینی مشاور اجرایی و رییس دفتر شبکه و علی مهرگان سرپرست طرح و برنامه این شبکه معرفی و منصوب شدند.

در حکم سعید معدن کن که به سمت قائم مقام شبکه پنج منصوب شده، آمده است: «پوشش سراسری این شبکه با تمرکز ویژه بر موضوعات مربوط به کلان شهر تهران، از اهمیت فعالیت در شبکه پنج سیما به عنوان رسانه ای تاثیرگذار و با ضریب نفوذ بالا حکایت دارد. نقش حضرتعالی در پی گیری امور و ایجاد هماهنگی بین گروه ها و برنامه های مختلف شبکه به منظور ارایه تصویری پرنشاط، منسجم و پیشرو از ام القرای اسلامی بسیار حائز اهمیت است. همچنین تسهیل تعامل با بخش های درون و برون سازمانی به منظور دست یابی سریع تر به اهداف مد نظر شبکه در تولید پیام از مهمترین محورهای فعالیت شما است. از زحمات خالصانه و برادرانه جناب آقای تورنگ در دوره حضور در این مسئولیت و سرپرستی گروه کودک و خانواده قدردانی می کنم.»

در حکم مهدی امینی به سمت مشاور اجرایی و رییس دفتر شبکه پنج آمده است: «توجه ویژه به ظرایف ارتباطی و پی گیری جدی امور مربوط به شبکه در ساختار درون و برون سازمانی، تعامل شایسته با همکاران شبکه پنج سیما به مثابه یک خانواده، تسهیل امور اداری و پشتیبانی و نظارت بر اجرای صحیح قوانین مربوط، از جمله مهمترین نکاتی است که باید مد نظر حضرتعالی باشد.»

در حکم علی مهرگان به عنوان سرپرست طرح و برنامه شبکه پنج سیما آمده است: «نقش راهبردی این مدیریت در طراحی پیام با در نظرگرفتن اقتضائات زمان حال، آینده پژوهی­ و با تمرکز بر خلاقیت های رسانه ای، تشکیل شورای جدید طرح و برنامه شبکه را ایجاب می کند. همچنین نظارت بر روند تولید و محتوای برنامه ها به طوریکه کاملا منطبق بر طرح های تصویب شده و نظرات شورای طرح و برنامه باشد باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد. برگزاری کارگاه­ های تجزیه و تحلیل برنامه­ های شبکه با حضور عوامل برنامه­ ساز و کارشناسان و اقدام عملیاتی برای افزایش جذابیت و کارایی برنامه­ ها در هماهنگی کامل با مدیران گروه­ ها، ارایه پیشنهادهای ماهانه، فصلی و سالانه با در نظر گرفتن اقتضائات مختلف کشور و برای اجرای مستمر مأموریت­ های محوله به شبکه ۵ سیما از مهمترین موضوعاتی است که باید­ در طرح و برنامه شبکه به آنها پرداخته شود.

از زحمات و خدمات جناب آقای رحمان قنبرزاده، در مدت سرپرستی این مسئولیت قدردانی می کنم و سرافرازی و بهروزی ایشان را از خداوند متعال خواستارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.