سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

معرفی هیات انتخاب ۲ بخش جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

تئاتر دانش آموزی-جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

سینماپرس: هیات انتخاب دو بخش مسابقه تئاتر خیابانی و مسابقه تئاتر خردسال بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند‬.

به گزارش سینماپرس، آثار مسابقه تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط فاتح بادپروا، مهدی قلعه و مزدک مهیمنی و آثار مسابقه تئاتر خردسال توسط علی اکبر قاضی نظام، نوشین بیگلریان و رضا عبدالعلی زاده انتخاب خواهند شد.

فاتح بادپروا نویسنده و کارگردان تئاتر که دبیری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را در پرونده کاری دارد به همراه مهدی قلعه کارگردان تئاتر کودک و مزدک مهیمنی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان با پایان مهلت دریافت لوح فشرده نمایش ها، ارزیابی آثار بخش مسابقه تئاتر خیابانی را آغاز می کنند.

همچنین علی اکبر قاضی نظام فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس و عضو شورای طرح و برنامه گروه کودک و نوجوان صدا و سیما به همراه نوشین بیگلریان نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و رضا عبدالعلی زاده نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و یکی از اعضا شورای کتاب کودک انتخاب آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال را انجام می دهند.

مطابق فراخوان مهلت دریافت لوح فشرده طرح های برگزیده بخش های تئاتر خردسال و خیابانی امروز ۱۰ مهرماه ۱۳۹۷ به پایان می رسد و نتیجه ارزیابی آثار تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۹ آبان تا ۴ آذر ۱۳۹۷ با میزبانی استان همدان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.