شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

اجرای برنامه «سینماگرام» توسط شاهرخ دولکو و فرزاد موتمن

شاهرخ دولکو و فرزاد موتمن

سینماپرس: برنامه «سینماگرام» از روز پنجشنبه ۱۲ مهر با اجرای شاهرخ دولکو، فرزاد موتمن، امیرحسین ندایی و مصطفی امامی از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «سینماگرام» از پنجشنبه ۱۲ مهر ساعت ۲۳ با اجرای شاهرخ دولکو، فرزاد موتمن، امیرحسین ندایی و مصطفی امامی روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

«سینماگرام» دارای بخش‌های متنوعی است که هر کدام توسط یکی از مجریان نامه برده شده اجرا می‌شوند؛ شاهرخ دولکو به عنوان مجری اصلی برنامه، فرزاد موتمن مجری بخش «شعبده‌های کارگردانی»؛ امیرحسین ندایی مجری بخش «نقد فیلم» و مصطفی امامی مجری بخش «سوژه روز» هستند.

«سینماگرام» جدیدترین برنامه سینمایی تلویزیون به تهیه‌کنندگی میر محمدحسین رضوی، اولین برنامه با موضوع «سواد سینمایی» است که با هدف بالا بردن این مهارت در عموم مردم فعالیت می‌کند.

بحث و گفتگو پیرامون مسائل ریز سینمای ایران و ملل، گفتگوهای جنبی، مستندهای سینمایی و بررسی تاریخ سینما و تکنیک‌های آن از جمله مباحث محوری «سینماگرام» است و در نهایت این برنامه دریچه‌ای به سوی سینمای ملل خواهد بود.

این برنامه تلاش دارد با پرهیز از حواشی و همچنین توجه به سینما و تلاش برای رضایتمندی عموم مردم از سینما، فضایی متفاوت را در این زمینه احیا کند.

«سینماگرام» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به کارگردانی آرش رئوف، مهران علوی و سردبیری سجاد مهرگان است که هر هفته پنجشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.