جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

آخرین وضعیت «رستاخیز» و «ممنوعه»

پوستر فیلم «رستاخیز»

سینماپرس: معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در تازه ترین گفتگویش درباره آخرین وضعیت «رستاخیز» گفت: تصمیم گیری درباره این فیلم در اختیار سازمان سینمایی نیست زیرا پخش تصویر یاران امام حسین (ع) بخصوص حضرت ابوالفضل (ع) مورد اتفاق نظر مراجع نیست.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم داروغه‌زاده در برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر درباره آخرین وضعیت فیلم رستاخیز نیز توضیح داد: تصمیم‌گیری درباره این فیلم در اختیار سازمان سینمایی نیست زیرا پخش تصویر یاران امام حسین بخصوص حضرت ابوالفضل مورد اتفاق نظر مراجع نیست. این فیلم مشکل اکران دارد و باید در آنجا حل شود.

داروغه‌زاده درباره سریال ممنوعه نیز گفت: مراحل تولید این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می‌شود. به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت‌های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می‌گرفت در توزیع آن وقفه افتاد. ضمن اینکه یکی دو سکانس در قسمت اول سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می‌شد.  

وی ادامه داد: جای خوشبختی است که کارگردان‌های ما می‌توانند با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سریال‌هایی بدون کمک دولت تولید و توزیع کنند و گردش اقتصادی در کشور ایجاد کنند و مردم با پول خودشان آن محصولات را خریداری کنند. امسال سال حمایت از تولید کالای ایرانی است باید کمک کنیم این بخش رونق پیدا کند و گردش اقتصادی رشد پیدا کند و وظیفه دولت است که حمایت کند زیرا ما در بخش نمایش خانگی هیچ سرمایه گذاری نکردیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.