چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

نشست مدیران معاونت هنری با وزیر ارشاد برگزار شد

نشست مدیران معاونت هنری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: نشست مدیران معاونت هنری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته سوم مهر برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خود با مدیران معاونت هنری وزارت ارشاد ضمن قدردانی از تلاش های همکاران این معاونت گفت: به منظور هماهنگی در افق و رویکرد و روابط درون سازمانی و برون سازمانی برگزاری این جلسات ضروری و مؤثر است تا اقدامات تأسیسی یا اصلاحی انجام شده، اقدامات آینده و پیش رو و همچنین مسایل و مشکلات بیان شود.

سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرایندها و برنامه های هنری، گزارشی از فعالیت های معاونت امور هنری و برنامه های آینده ارائه کرد و گفت: در حوزه امور جاری رویکردی دنبال شد تا حسابرسی و انضباط اداری و مالی در معاونت تقویت شود، اساسنامه ها و ساختارها در صورت ضرورت اصلاح شوند و شوراهای مورد نیاز در این مجموعه تجدید و یا ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: طرح های عمرانی با توجه به نیاز و ضرورت مجموعه های هنری از جمله در بنیاد رودکی انجام شده و در موزه هنرهای معاصر تهران نیز در حال انجام است و فرهنگسرای نیاوران و تئاتر شهر نیز ضرورت هایی برای مرمت و تجهیز دارند که به زودی انجام خواهد شد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مطالعه، بازبینی و تنظیم قوانین و مقررات و تدوین دستورالعمل ها و اصلاح آیین نامه ها با توجه به اقتضای امروز در هنر، معرفی جغرافیای هنر و شناخت ظرفیت های بومی استان ها و معرفی آن­ها، رصدخانه هنر ایران و اجرای آمایش سرزمینی هنر و گفتگوی دیروز و امروز هنر از جمله رویکردهای معاونت امور هنری است. طراحی و توسعه هنر ظرفیت هایی را که می توانند به هنر کمک کنند، شناسایی کرده و به کار می گیرد و در این زمینه توسعه هنر در مناطق آزاد در تعامل و همکاری با مناطق آزاد کشور دنبال می شود. همچنین طرح شهر خلاق هنر به منظور معرفی ظرفیت های هنری و پویایی هنر در شهرها انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیران کل هنرهای نمایشی، دفتر موسیقی، هنرهای تجسمی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیرعامل بنیاد رودکی، مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر و مشاوران معاونت امور هنری برنامه ها و اقدامات انجام شده و برنامه های آینده و چالش ها را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.