سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

سحر قریشی جدیدترین بازیگر سریال «رقص روی شیشه»

سحر قریشی

سینماپرس: سحر قریشی جدیدترین بازیگری است که به سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه پیوسته و بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، پس از حضور چهره های مطرح سینما در این مجموعه شبکه نمایش خانگی، سحر قریشی جدیدترین بازیگری است که برای ایفای نقش در این مجموعه انتخاب شده و بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

قریشی پیش از این با مجموعه «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی و در ماههای اخیر هم با مجموعه «سیزده شمالی» حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده است و «رقص روی شیشه» سومین تجربه حضور این بازیگر در یک سریال نمایش خانگی است.

فیلمبرداری مجموعه ٢۶ قسمتی «رقص روی شیشه» که براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده، از هفته گذشته در تهران آغاز شده و برخی از بازیگران مقابل دوربین رفته اند و هنوز انتخاب نهایی چند چهره دیگر نیز باقی مانده که بزودی قطعی خواهد شد.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفری، کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: سپیده عبد الوهاب، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، طراح جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.