دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

حمایت همه جانبه شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس از «ماجرای نیمروز ۲»

پوستر «ماجرای نیمروز ۲»

سینماپرس: مدیرعامل شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس از حمایت و پشتیبانی همه جانبه این شهرک از فیلم «ماجرای نیمروز ۲» به کارگردانی محمدحسین مهدویان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ناصر مقدم زاده مدیرعامل شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به عنوان اصلی ترین مرکز حمایت و پشتیبانی از آثار سینمایی و تلویزیونی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سینمای مقاومت و آثار تاریخی در کشور شناخته شده است و تاکنون حامی و پشتیبانی لجستیکی و سخت افزاری بسیاری از آثار فاخر سینمایی بوده است.

وی ادامه داد: امسال نیز در جریان تولید بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی، یاری‌گر عوامل فنی و تولید بوده ایم و از تمام ظرفیت و امکانات لجستیکی، تسلیحاتی و ملزومات خود علاوه بر لوکیشن های احداثی برای خلق آثار ماندگار در حوزه سینمای مقاومت استفاده کرده ایم. در سال جاری نیز به عنوان تسهیل کننده شرایط تولید فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی، امکانات شهرک را در اختیار گروه تولید فیلم قرار داده ایم.

مقدم زاده تصریح کرد: از دیگر برنامه هایی که شهرک میزبان آنان بوده است مجموعه تلویزیونی «گروهان بلال» با موضوع دفاع مقدس بوده است که از ۳۱ شهریور سال جاری از شبکه یک در ۱۰ قسمت در حال پخش است.

مدیرعامل شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس همچنین از ساخت ۳ فیلم سینمایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون قرارداد پشتیبانی از فیلم «آن ۲۳ نفر» که توسط مؤسسه هنری رسانه ای اوج تهیه و تولید خواهد شد، منعقد شده و گروه های ساخت ۲ فیلم سینمایی دیگر در حال رایزنی با شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای استفاده از ظرفیت های بالای شهرک و انعقاد قرارداد هستند.

وی همچنین از پشتیبانی سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در شهر ساوه خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.