دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

استعفای مجتبی آقایی از دبیری جشنواره تجسمی فجر

مجتبی آقایی

سینماپرس: مجتبی آقایی به دلیل تغییرات مدیریتی در مرکز تجسمی وزارت ارشاد از دبیری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استعفا کرد.

به گزارش سینماپرس، مجتبی آقایی که حکم دبیری یازدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را داشت با تایید این خبر به یک خبرگزاری گفت: حکم من در دوره مدیریت مجید ملانوروزی صادر شد و وقتی با تغییرات در مدیریت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه شدم، ترجیح دادم تا هادی مظفری مدیرکل جدید، نیروهای جشنواره تجسمی فجر را خودش انتخاب کند.

وی بیان کرد: مدیرکل جدید که در صدر امور تجسمی کشور است، طبیعتاً حق دارد نیروهایش را با توجه به روش های کاری خودش انتخاب کند و به همین دلیل از همان زمانی که مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد تغییر کرد، استعفا کردم.

آقایی همچنین گفت: نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب دبیران جشنواره‌ها، انتخابی است و به همین دلیل هادی مظفری نیز این روش را برای تعیین دبیر جدید مدنظر دارد و بر همین اساس، قرار است انتخاب دبیر توسط شورای سیاستگذاری جشنواره تجسمی فجر و نمایندگان انجمن های هنری صورت گیرد.

به گزارش مهر، مجتبی آقایی پیش از این در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۷ با حکم مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر، به عنوان دبیر این جشنواره منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.