شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

ادامه تصویربرداری «خانواده دکتر ماهان» تا پایان مهرماه

 سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان»

سینماپرس: تصویربرداری سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی علی محمد قاسمی پایان مهر ماه در استان مازندران تمام می شود.

به گزارش سینماپرس، بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده سریال «خانواده دکتر ماهان» درباره روند پیشرفت این مجموعه به یک خبرگزاری گفت: این مجموعه در منطقه شیرگاه در استان مازندران در حال تصویربرداری است و کار در جنگل‌های لفور تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: موضوع «خانواده دکتر ماهان» حفاظت از محیط زیست، حمایت از حقوق حیوانات و حضور نوجوانان در زندگی و جامعه است. با توجه به موضوع این سریال، نکات لازم در تولید رعایت شده و با در نظر گرفتن چارچوبی که الگوی سریال بوده به هدف اصلی تولید این مجموعه رسیده‌ایم. تدوین این سریال نیز در حال انجام است تا برای دی ماه سال جاری آماده پخش شود.

خوش‌رزم در پایان درباره فرایند ساخت سریال «خانواده دکتر ماهان» توضیح داد: فاز اول این مجموعه در تهران با کارگردانی راما قویدل انجام شد و اکنون فاز دوم این پروژه در استان مازندران با کارگردانی علی محمد قاسمی ادامه دارد. گروه تلاش می‌کند پیوستگی بین این دو بخش را رعایت کند و با استفاده از امکانات مناسب اثری در خور توجه ارائه دهد. اداره کل محیط زیست استان مازندران نیز همکاری خوبی داشته و شرایط لازم را برای تهیه مجموعه فراهم کرده است.  

«خانواده دکتر ماهان» نوشته نسیم خُراشادی‌زاده است و تولید این اثر تلویزیونی به کارگردانی علی محمد قاسمی در بخش‌هایی از استان مازندران ادامه دارد.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی، فریده دریامج، به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) بازیگران سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» هستند که در تهران جلوی دروبین رفتند.

علاوه بر این بازیگران که برخی از آنان این روزها در استان مازندران حضور دارند، بازیگرانی همچون داوود فتحعلی بیگی، خیام وقارکاشانی، فهیمه امن زاده، ملیحه گلشن موسوی، امیر سفیری، حسین پرستار، مهدیه نساج، اسماعیل موحدی، لبخند بدیعی، سامرند معروفی، ابوالفضل شاه کرم، آوا دارویت، حمیدرضا محمدی، امیر حامد، حدیث نیک رو، فراز محمدی تبار، محمدحسن حسینیان، کیوان محمدی نژاد، کمیل علیپور، میلاد عرب عامری و سعید ترکمان جلوی دوربین رفته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.