دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

کارگردان «دریاچه ماهی»:

فیلمی با محوریت معضلات اجتماعی زنان می‌سازم

مریم دوستی در نشست خبری فیلم سینمایی«دریاچه ماهی»

سینماپرس: مریم دوستی با اشاره به این که ساخت فیلم «آسیه در زمستان» به سال آینده موکول شده است، از ساخت فیلم دیگری درباره یکی از معضلات اجتماعی زنان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مریم دوستی کارگردان سینما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «آسیه در زمستان» گفت: ساخت این فیلم سینمایی به دلایلی به سال آینده موکول شد که من دلایل آن را در زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان می‌کنم اما بعد از این موضوع من بلافاصله فیلمنامه دیگری را جایگزین کردم که به زودی برای آن درخواست پروانه ساخت می‌دهیم.

وی با بیان اینکه هنوز نامی برای این اثر اجتماعی انتخاب نکرده‌اند، اظهار کرد: این فیلم اجتماعی یکی از معضلات اجتماعی زنان را به تصویر می‌کشد و اثری کاملا زنانه است.

این کارگردان اظهار کرد: در نظر داریم در اوایل فصل پاییز پیش تولید این اثر را آغاز کنیم و در همین فصل هم این فیلم را کلید می‌زنیم.

وی در پایان گفت: این فیلم در تهران و حاشیه‌های این شهر فیلمبرداری می‌شود.

پیش از این فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت که این فیلم روایتی از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی و نگاهی به وقایع پس از جنگ داشت و داستان چند خانواده را روایت می‌کرد که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسیدند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.