دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

توضیحات محسن یزدی درباره آثار جدید مرکز مستند سوره

محسن یزدی

سینماپرس: محسن یزدی مدیر مرکز مستند سوره حوزه هنری گفت: امسال دو مستند سریالی درباره منافقین و اتفاقات سوریه، برای پخش از رسانه ملی آماده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محسن یزدی مدیر مرکز مستند سوره حوزه هنری در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره مستندهای جدید این مرکز توضیح داد.

یزدی گفت: امسال دو مستند سریالی را برای نمایش در رسانه ملی آماده می‌کنیم. یک مستند درباره منافقین است که ایمان گودرزی آن را در ۲۵ قسمت ساخته است. منافقین با مشارکت مرکز بسیج صدا و سیما تولید شده است. مستند دیگری درباره اتفاقات سوریه کلید زدیم که در ۱۶ قسمت  تلاش می‌کند همه ماجرای سوریه از ابتدا تا انتها را روایت کند. مستند سوریه نیز با مشارکت شبکه مستند در حال تولید است.

وی افزود: مستند مهدی فارسی درباره تبعید رضاشاه از دیگر تولیدات این مرکز است که برای نمایش در دهه فجر آماده می‌شود. معین شافعی نیز مستند دیگری درباره مرحوم آیت‌الله سید حسن مدرس در دست تولید دارد که برای نمایش در دهه فجر آماده می‌شود.

مدیر مرکز مستند سوره ادامه داد: مستند «خانه‌ای برای تو» نیز در ژانر اجتماعی تولید می‌شود. این مستند ماجراهای یک جوان سرطانی را روایت می‌کند. این مستند به تهیه کنندگی مهدی شامحمدی و کارگردانی مهدی بخشی مقدم است.

یزدی در پایان گفت: تولید مستند پرتره مرتضی سرهنگی یکی دیگر از تولیدات مرکز مستند سوره است که سید رضا حسینی آن را تهیه و کارگردانی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.