شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

یادبود «حسین عرفانی» در مسجد بلال برگزار شد

حسین عرفانی

سینماپرس: مراسم ختم «حسین عرفانی» دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم ختم زنده یاد حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت عصر امروز شنبه ۲۴ شهریور در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد و در این مراسم جمعی از هنرمندان دوبلور و گوینده حضور بهم رساندند. این مراسم با حضور افرادی چون منوچهر اسماعیلی، آزیتا لاچینی، حمید منوچهری، تورج نصر، پرویز ربیعی، غلامعلی افشاریه، افشین زی نوری، اردشیر منظم، داوود نماینده، مینو غزنوی، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن سیما، محمدرضا ورزی کارگردان برگزار شد.

داوود نماینده از دوستان حسین عرفانی در این مراسم گفت: این روزها متعلق به امام حسین (ع) است و حسین عرفانی هم در این روزهای حسینی شوق پرواز پیدا کرد.

وی ادامه داد: با همه وجود در این روزهای حسینی دعا کنیم برای بیماران.

نماینده با اشاره به ویژگی های حسین عرفانی بیان کرد: او در هر جمعی همچون پروانه محفل بود. از این به بعد تو را یواشکی خواهم دید/ چه زود یار و دیار را ترک کردی.

در ادامه ابوالحسن تهامی نژاد در سخنانی درباره عرفانی اظهار کرد: همه شما عرفانی را می شناختید، او صدای بسیار پرطنین و مقتدری داشت و در هر محفلی می آمد چراغ آن محفل می شد.

وی در پایان بیان کرد: عرفانی حدود ۵۵ سال کار کرد و در این سال ها هیچ گاه بی هدف فعالیت نکرد. ۵۵ سال صدای ماندگار از او باقیست و همیشه برای ما زنده است. 

این مراسم با سخنرانی و مداحی همراه بود.

حسین عرفانی به علت سرطان ریه در بخش مراقبت های ویژه بستری بود که ۲۱ شهریور ماه در بیمارستان درگذشت. عرفانی متولد ١٣٢١ است و با بیش از پنج دهه فعالیت، دوبلور بازیگرانی همچون «اکبر عبدی» در فیلم «سفر جادویی»، «کاظم افرندنیا»، «جمشید هاشم‌پور»، «محمد برسوزیان»، «محمد مطیع» و شخصیت های خارجی مانند آرنولد، تامی لی جونز، ساموئل ال جکسون ، دنزل واشنگتون ، لارنس فیش برن، مورگان فریمن و سیلوستر استالونه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.