جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

آغاز ضبط «ضدحال استمراری» از آبان ماه

حجت قاسم‌زاده اصل

سینماپرس: حجت قاسم زاده اصل کارگردان «ضدحال استمراری» به بیان جزییات این اثر سینمایی پرداخت.

به گزارش سینماپرس، حجت قاسم زاده اصل کارگردان آثار تلویزیونی که به تازگی پروانه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «ضدحال استمراری» را دریافت کرده است درباره زمان ساخت این اثر سینمایی گفت: ما در مهرماه پیش تولید و یک ماه بعد از آن مراحل ساخت این فیلم سینمایی را آغاز می کنیم البته با وجود رایزنی هایی که برای حضور عوامل کرده ایم هنوز با کسی به نتیجه نرسیده ایم اما امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه تمام سکانس های «ضدحال استمراری» در تهران فیلمبرداری می شود، درباره حضور این فیلم در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اظهار کرد: اصراری برای حضور این فیلم در این جشنواره نداریم البته به لحاظ زمانی هم چندان فرصتی برای رساندن و آماده سازی برای حضور در جشنواره وجود ندارد.

قاسم زاده اصل درباره موضوع «ضدحال استمراری» عنوان کرد: این اثر یک فیلم اجتماعی است که فضای مفرحی دارد و درباره شخصی است که از ابتدای کودکی بدشانس بوده و این بدشانسی او را هیچگاه رها نکرده است به طوری که به موفقیتی نمی رسد.

این کارگردان در پایان صحبت هایش اظهار کرد: هرچند سن من بالاست اما «ضدحال استمراری» اولین اثر سینمایی من است که امیدوارم اثر آبرومندی از آب در بیاید البته این روزها کارگردان های جوان ما هم سن و سال بالایی دارند و گویا میانگین سنی سینمای ما افزایش پیدا کرده است. در واقع بسیاری عمر کاری‌شان تمام شده که فکر می کنم کم کم باید جایمان را به جوان‌ترها بدهیم.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.