چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

انتخاب بازیگر نقش منفی«جیمز باند» در هاله ای از ابهام

سعید تغماوی

سینماپرس: گرچه پیشتر سعید تغماوی، بازیگر فرانسوی فیلم «زن شگفت انگیز» به عنوان بازیگر نقش منفی جدیدترین قسمت «جیمز باند» انتخاب شده بود اما خروج دنی بویل از این پروژه، وضعیت این نقش را نامعلوم کرده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سعید تغماوی بازیگر سینما به روزنامه ابوظبی گفته است که دنی بویل کارگردان انگلیسی پیش از خارج شدن از پروژه «جیمز باند» در ماه گذشته او را برای شخصیت اصلی منفی قسمت جدید این فیلم انتخاب کرده بود اما تهیه کنندگان فیلم باربارا بروکولی و مایکل ویلسون هنوز تصمیمی درباره ملیت شخصیت منفی «جیمز باند» نگرفته اند.

این هنرپیشه فرانسوی مراکشی به روزنامه گفت: قرار بود در قسمت بعدی جیمز باند من نقش شخصیت منفی اصلی فیلم را بازی کنم. من توسط دنی بویل برای این نقش انتخاب شده بودم و اکنون با رفتن او از پروژه وضعیت نامشخص است.

بازیگر فیلم «نفرت» در ادامه بیان کرد: ما نمی دانیم که کارگردان آینده فیلم چه کسی است و تهیه کنندگان نیز در حال حاضر نمی دانند آیا می خواهند با شخصیت بدجنس داستان به روسیه بروند یا خاورمیانه.

تغماوی اضافه کرد: به معنای واقعی کلمه من فقط یک پیام با این مفهوم دریافت کردم که «اگر آن ها به خاورمیانه بروند من در فیلم هستم اما اگر به روسیه رفتند شخص دیگری این نقش را بازی می می کند.» این داستان زندگی من است چون همیشه روی یک خط بین چیزی که ممکن است زندگیم را عوض کند و چیزی که آن را نابود کند، قرار دارم. 

به دنبال گزارش هایی مبنی بر دلیل خروج دنی بویل از پروژه که به گفته تهیه کنندگان به تفاوت در نگاه مربوط می شد، می توان حدس زد که تهیه کنندگان فیلم توماش کات بازیگر فیلم «جنگ سرد» را برای ایفای نقش شخصیت منفی روسی فیلم ترجیح می دهند.

برنامه ریزی شده بود که تولید ۲۵ مین قسمت جیمز باند در ماه دسامبر آغاز شود و در پاییز سال آینده نیز اکران شود. طبق گزارش ورایتی در هفته گذشته، تهیه کنندگان فیلم به دنبال گزینه های کارگردانی از جمله بارت لیتون «حیوانات آمریکایی»، یان دمانگ «ریک پسر سفیدپوست» و اس. جی کلارکسون  که اخیرا به عنوان کارگردان قسمت آینده «پیشتازان فضا» معرفی شده است، هستند.

سعید تغماوی که اخیرا در فیلم «زن شگفت انگیز» بازی کرده است سابقه حضور در فیلم های «نفرت»، «سه پادشاه»، «بادبادک باز» و سریال «لاست» را دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.