سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

آغاز به کار رادیو محرم در حرم حضرت معصومه(س)

 آیین افتتاح رادیو محرم

سینماپرس: «رادیو محرم» طی مراسمی همزمان با آغاز ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان با حضور آیت الله مکارم شیرازی در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماپرس، مراسم آغاز به کار رادیو محرم شامگاه دوشنبه با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم، جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی استان و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

رادیو محرم آغاز به کار کرد

مدیر رادیو معارف در این مراسم با اشاره به اینکه ماه محرم سرمایه شیعه است، اظهار داشت: نویسندگان، خطبا، شاعران و همه فرهیختگان و نخبگان باید برای ترویج فرهنگ عاشورا تلاش کنند و سهم رسانه ملی در این میان از همه بیشتر است.

مجتبی تونه‌ای با بیان اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اضافه کرد: طی این سال‌ها فرهنگ محرم و عزاداری در ایران اسلامی پررنگ‌تر شده اما از آسیب‌ها و شبهات دشمنان نیز دور نبوده است به همین علت رادیو محرم برای پاسخ به بخشی از نیازهای دینی جامعه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رادیو محرم به صورت ۲۴ ساعته از هم اکنون تا پایان ماه صفر به تولید برنامه می‌پردازد، گفت: در این راستا از ظرفیت علما و بزرگان نیز استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.