سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

معاون صدای سازمان صدا و سیما:

رسانه ملی خود را در مسیر محرم قرار داده‌ است / تلاش رادیو محرم برای جلوگیری از تحریفات

حمید شاه آبادی

سینماپرس: حمید شاه آبادی گفت: رادیو و رسانه ملی به عنوان آینه تمام نمای ملت خود را در مسیر محرم قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند تا به علاقه‌های مردم بپردازند.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه رادیو محرم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم اظهار داشت: علما و مراجع تقلید پرچم‌دار مکتب حسینی(ع) هستند و اگر هم در این حوزه قدمی برداشته می‌شود باید زیر نظر بزرگان باشد.

وی افزود: رادیو و رسانه ملی به عنوان آینه تمام نمای ملت خود را در مسیر محرم قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند تا به علاقه‌های مردم بپردازند و در این راستا به مراسم‌های عزاداری امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان توجه لازم را خواهند داشت.

معاون صدای سازمان صدا و سیما با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) درمان و رفع کننده همه مشکلات کشور است، افزود: مردم به محرم چشم دوخته تا در حال و هوای این ماه مبارک به حاجات و نیازهای خود برسند.

وی ابراز کرد: اگر امروز رادیو در کنار ملت یک حرکت جدیدی را آغاز می‌کند چیزی نیست جز نیاز و مطالبه مردم؛ نوای حسینی قبل از ترویج در میان مردم باید در جایی سنگ محک خورده باشد.

شاه آبادی با بیان اینکه مطالبه مردم، زدودن همه تحریفات و خرافات از سخنان مداحان و مرثیه سرایان است، تصریح کرد: اگر تأسیس رادیو محرم را در شهر مهد علم و اجتهاد قرار دادیم به این علت است که به جلوگیری از تحریفات با استفاده آموزه‌های علمی اعتقاد داریم و تلاش می‌کنیم تا به نیازهای مردم پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته به دنبال یک حرکت ارزشمند علمی بوده‌ایم تا بتوانیم در ماه محرم به دستاوردهای متفاوتی برسیم که به لطف خداوند متعال نتیجه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به راه‌اندازی رادیو محرم منجر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.