دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

وزارت ارشاد باز هم در آستانه انتصابی عجیب!

روزنامه کیهان

کیهان: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باز هم در آستانه انتصابی عجیب و تحمیلی قرار گرفته است.

طبق اطلاع خبرنگار کیهان اتاق فکر متصل به بنیاد باران- با مدیریت یکی از اضلاع فتنه ۸۸ – قصد دارد، مهره عضو حزب منحله و سکولار مشارکت و از فعالان ستاد میرحسین موسوی را برای سمت مدیرکل حوزه وزارتی یا مدیریت روابط عمومی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تحمیل کند.

این شخص مسئول سابق شاخه جوانان بنیاد باران عنصر نزدیک به یکی از سران فتنه است که در زمان شهرداری نجفی، مدت کوتاهی مدیر روابط عمومی شهرداری تهران بود و در دوره ریاست افشانی بر شهرداری، برکنار شد. عنصر یاد شده، در مهر سال گذشته، با سفیر فرانسه در تهران که خود عنصری امنیتی و ضدایرانی است، دیداری برگزار می‌کند که خارج از عرف و عجیب به نظر می‌رسید. این فرد حالا در سایه حمایت غیرمستقیم یکی از سران فتنه، برای تصدی سمت مدیرکل حوزه وزارتی یا مدیریت روابط عمومی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دورخیز کرده است.

جالب اینکه؛ حامی اصلی وی نیز- خواهرزاده یکی از اضلاع فتنه و مدیرعامل فعلی بنیاد سینمایی فارابی- نظر به سمت ریاست سازمان سینمایی کشور دارد. قبلا؛ انتصاب یک نویسنده سکولار به عنوان دبیر مهم‌ترین جشنواره ادبی کشور و نامزد کردن یک فتنه گر سال‌های ۷۸ و ۸۸ برای سمت مدیریت روابط عمومی وزارت ارشاد، نشان داد که یا شناخت وزیر ارشاد از افراد کافی نیست و یا در برابر فشار سهم خواهان بدخواه، تاب مقاومت ندارد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.