یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

پخش سریال «دلدادگان» در ایام محرم نیز ادامه دارد

سریال «پاهای بیقرار»

سینماپرس: مهدی آذرپندار درباره سریال مناسبتی شبکه سه در ایام محرم بیان کرد که پخش مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در این ماه نیز ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، مهدی آذرپندار سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفتگو با یک خبرگزاری درباره پخش سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی بیان کرد: این سریال در ۶۰ قسمت ساخته شده است و پخش آن در ایام محرم نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: فاز جدید این سریال مربوط به زمان گذشته است که پخش آن از شب گذشته ۱۷ شهریور ماه از شبکه سه سیما آغاز شده است و با فضای هفته دفاع مقدس و مبارزه های دوران انقلاب مرتبط است که البته این فضا از فضای ماه محرم نیز دور نیست و به همین دلیل پخش سریال تا پایان ایام محرم و مهرماه ادامه دارد.

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره تغییر فضای زمانی در سریال «دلدادگان» اظهار کرد: اکثر بازیگران در فصل مربوط به زمان گذشته تغییر کرده اند و قصه پر از غافلگیری است که در ادامه داستان خواهید دید.عه

وی در پایان گفت: نظرسنجی ها نشان می دهد که سریال به تدریج مخاطب خود را جذب و آنها را با خود همراه کرده است.

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

بازیگرانی از جمله حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی و... در این فصل به ایفای نقش پرداخته اند.

«دلدادگان» ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد و داستان رویارویی این دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانشان فرزندانشان هستند.

نظرات

  • پریا ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۷
    1 0
    سلام و خسته و نباشید خدمت شما عزیزان لطفا سریال دلدادگان رو در این ایام نیز پخش کنید دلمون پوسید دیگه /:
  • مهسا ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۲۲
    0 0
    ایا سریال دلدادگان در ماه محرم پخش می شود؟ زمان پخش و باز پخش ان چه ساعتی است؟
  • نسترن ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۸
    0 0
    یه قسمت میزارن 20 قسمت نمیزارن
  • رضا ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۶
    0 0
    سلام خسته نباشید واقعاً میگم خوب مردم رو گذاشتید سر کار شب و روز وقت و بی وقت ورزش انواعش والیبال انواعش جدیدا کاراته و بسکت و وزنه برداری هم اضافه شده خوب برنامه رو آب بستید یواش و بی صدا کسی هم متوجه نیست چون نمیبینه ولش کسی حواسش نیست ولش کن نشون بده بره بابا اسم کانال رو بذارید ورزش و مردم همش سر کار بهتر نیست واقعاً گداشتید سر کار شب و روز ورزش واقعا دیگه از هرچی ورزش هستش حالمون بهم خورده بابا بسه اگر برنامه ندارید چرا آب بستید هم آب کمه هم برق گرون شما هم ببندید ما هم میزنیم کانال دیگه.... خسته نباشید شب و روز خوش

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.