چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

مهدی قربانی:

از بچگی دوست داشتم در فیلم‌های دفاع مقدس بازی کنم

مهدی قربانی در نشست خبری فیلم سینمایی«تنگه ابوقُریب»

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "تنگه ابوقریب" گفت: من از کودکی داستان ها و حرف های زیادی درباره دفاع مقدس شنیده بودم و به شدت دوست داشتم این فضا را از نزدیک تجربه کنم. از بچگی دوست داشتم در فیلمی با حال و هوای دفاع مقدس بازی کنم.

مهدی قربانی بازیگر سینما درخصوص حضور خود در فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" گفت: به شدت خوشحالم که امسال فیلم فوق العاده و هیجان انگیز تنگه ابوقریب را در چرخه اکران دارم. تیم بازیگران به شدت حرفه ای و استاندارد در کنار کیفیت بالای اثر و کارگردانی خوب بهرام توکلی باعث شده تا تنکه ابوقریب به اثری ماندگار مبدل شود.

وی درباره حضور خود در فیلمی با موضوع دفاع مقدس تاکید کرد: من از کودکی داستان ها و حرف های زیادی درباره دفاع مقدس شنیده بودم و به شدت دوست داشتم این فضا را از نزدیک تجربه کنم.  از بچگی دوست داشتم در فیلمی با حال و هوای دفاع مقدس بازی کنم. باورتان نمی شود فضای فیلم تنگه ابوقریب بی‌نهایت برای من واقعی بود در حدی که دفاع مقدس واقعی را از نزدیک لمس کردیم.

بازیگر فیلم "ابد و یک روز" در مورد رسیدن به نقشش در تنگه ابوقریب افزود: من قبل از این فیلم "اینجا بدون من" را از بهرام توکلی دیده بودم و دوست داشتم با وی کار کنم. با اینکه تا به حال فیلم دفاع مقدسی کار نکرده بود اما به شدت بر کار تسلط داشتند. واقعیت رسیدن به نقش علی در فیلم برای من به شدت سخت بود اما "حمیدرضا آذرنگ" و "علی سلیمانی" کمک کردند تا به نقش برسم.

وی درباره احتمال همکاری مجدد خود با با سعید روستایی در فیلم "متری شیش و نیم" تصریح کرد: دوست داشتم برای روستایی بازی کنم و برای فیلم جدیدش وارد مذاکره و گپ و گفت شدم اما به واسطه فیلمنامه و سن افراد حاضر در اثر نقشی برای من وجود نداشت و در فیلم جدید وی حضور ندارم. حیف شد که در این فیلم حضور ندارم.

قربانی درباره فعالیت‌های آتی خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمی ترجیح می‌دهم استراحت کنم و برای سال بعد دوباره فعالیت خود را به عنوان بازیگر آغاز کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.