دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

در نشست خبری عنوان شد؛

درخشانی: سلیقه فیلمسازان نسبت به فیلمی که تولید می کنند باید تغییر پیدا کند

نشست خبری فیلم «پاستاریونی»

سینماپرس: سام درخشانی در نشست خبری فیلم «پاستاریونی» عنوان کرد: من فکر می کنم که ما نباید در کاهش نسبی سطح فیلم های کودک و نوجوان تنها پخش کنندگان و سینماداران را مقصر بدانیم بلکه سلیقه فیلمسازان نسبت به فیلمی که تولید می کنند باید تغییر پیدا کند همچنین فرهنگ مردم باید تغییر کند تا همه متوجه شوند این گونه فیلم ها فقط برای کودکان نیست بلکه برای آموزش خانواده هم مفید است و خانواده ها باید متوجه شوند که چطور با فرزندان شان رفتار کنند و تاثیر درستی بر آن ها بگذارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی سینماپرس به جشنواره فیلم‌ کودک نشست رسانه ای فیلم سینمایی  «پاستاریونی» ظهر امروز دوشنبه ۱۲ شهریور  در سالن چارسوق پردیس سینمایی چهارباغ برگزار شد. در این نشست اغلب عوامل این اثر سینمایی این اثر حضور داشتند.

سام درخشانی بازیگر فیلم سینمایی «پاستاریونی» در نشست رسانه ای این اثر گفت: کودکان در این فیلم به خودباوری می رسند، به خصوص نقش هوشان که پر از امید و پشتکار است و این عناصر باعث می شوند که این شخصیت در فیلم به موفقیت برسد. این درس بزرگی برای همه کسانی است که این فیلم را می بینند و ابن امکان را به  والدین می دهد که اجازه بدهند این سه عنصر در بچه ها بارور شده و به ثمر برسد.

وی ادامه داد: باید به سینماگران توصیه شود که مطابق با سلیقه مردم پیش بروند و فیلمشان نسبت به سلیقه آن ها جهت بگیرد. مردم به فیلم های طنز گرایش دارند و باید به سلیقه آن ها احترام گذاشت. در نتیجه فیلمی که می خواهد مخاطب جذب کند و به فروش برسد، باید از عنصر طنز در فیلم استفاده کند.

بیتا منصوری تهیه کننده این فیلم درباره لوکیشن های فیلم «پاستاریونی» گفت: بخش عمده این فیلم در تهران و بقیه در اصفهان فیلمبرداری شد. این فیلم، فیلم نامه خوبی داشت و امیدوارم مخاطبان از این اثر استقبال کنند.

همچنین محمد شاکری بازیگر نقش هوشان گفت: نقش هوشان نقش پسری است که طی چند سال مادرش فوت کرده و پدر بزرگش به او آموزش های زیادی داده است. قبل از این فیلم در فیلم «آستیگمات»، تئاتر «اولیور توئیست»   و چند کار دیگر بازی کرده ام.

کاوه ایمانی تدوین گر این فیلم نیز گفت: خیلی خوشحالم که در این فیلم با یک تهیه کننده و یک کارگردان حرفه ای همکاری داشتم. این فیلم شصتمین فیلمی است که من تدوین کرده ام و سعی کرده ام پلان های پرامید و طنز را در مونتاژ کنار هم قرار دهم. ما در تدوین برداشت های خوب را انتخاب می کنیم و پلان هایی از فیلم را که قرار نیست تماشاگر ببیند، کنار می گذاریم.

حمزه صالحی نویسنده این فیلم نیز عنوان کرد: بخش عمده ای از پایان نامه ام در دوران دانشگاه مربوط به روانشناسی در بخش تئاتر بود. جنس درگیری که در فیلم «پاستاریونی» پیش می آید، مربوط به کودک است. نوعی جاه طلبی که اگر از جنبه طنز به آن نگاه کنیم، سادگی کودکانه نیز دارد. جنس این کشمکش ها کودکانه است و حتی والدین هم این نوع کشمکش را با یکدیگر دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.