دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

آمار گیشه جهانی

باز هم فروش چین یک فیلم را صدرنشین گیشه جهانی کرد

«ماموریت غیرممکن- فال‌آوت»

سینماپرس: فیلم سینمایی «ماموریت: غیرممکن-فال‌آوت» به کمک فروش حاصل از افتتاحیه اش در گیشه چین موفق شد صدرنشین باکس آفیس جهانی شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «ماموریت: غیرممکن-فال‌آوت» به لطف فروش ۷۷.۳ میلیون دلاری در اکران آغازینش در چین، در راس باکس آفیس جهان قرار گرفت. رقم فروش این فیلم در پایان هفته با احتساب فروش ۸۹.۱ میلیون دلار در ۶۵ بازار جهانی در خارج از آمریکا، در مجموع به ۴۴۲.۷ میلیون دلار رسید که با احتساب فروش ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی توانست به رقم فروش ۶۴۹ میلیون دلار در جهان دست یابد.

این جایگاه به عنوان بزرگترین افتتاحیه برای مجموعه «ماموریت: غیرممکن» و فیلم های تام کروز در کشور چین شناخته می شود. ششمین قسمت مجموعه «ماموریت: غیرممکن» در دیگر کشورها از جمله ایتالیا در ۶۹۶ سینما ۲.۷ میلیون دلار، یونان در ۹۹ سینما ۳۹۷ هزار دلار، فرانسه در ۴۷ سینما ۱.۳ میلیون دلار، ژاپن در ۳۶۷ سینما ۱.۳ میلیون دلار و آلمان در ۴۷۶ سینما ۹۱۹ هزار دلار بدست آورد.

در همین حال فیلم «آسیایی های خرپول» در هفته اول اکرانش در استرالیا به فروش ۵.۴ میلیون دلار دست یافت و مجموع  فروشش  در پایان هفته در ۲۴ کشور دنیا به ۱۰.۴ میلیون دلار رسید. این کمدی رمانتیک برادران وارنر که میزان فروشش در آمریکای شمالی از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است در خارج از آمریکا تاکنون در مجموع ۱۹.۹ میلیون دلار فروش داشته است.

فروش «آسیایی های خرپول» در سایر بازارهای برتر دنیا بدین شرح است: در سنگاپور در ۴۷ سینما ۱.۱ میلیون دلار، در فیلیپین در ۱۷۷ سینما ۷۴۹ هزار دلار و در مالزی در ۱۵۵ سینما ۴۷۶ هزار دلار.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.