یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

آخرین وضعیت فیلم سینمایی «لالاکن»

فیلم سینمایی «لالاکن»

سینماپرس: حسن کلامی تهیه کننده درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «لالاکن» گفت: این فیلم آماده نمایش شده است اما هنوز نتوانستیم برای این اثر پخش کننده پیدا کنیم.

به گزارش سینماپرس؛ حسن کلامی تهیه کننده فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی مصطفی قربان پور در گفتگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: این فیلم آماده نمایش شده و قرار است در جشنواره های مرتبط با کودک به نمایش دربیاید اما ما هنوز متاسفانه نتوانستیم برای این اثر پخش کننده پیدا کنیم و مشغول رایزنی با دفاتر پخش هستیم.

وی با بیان اینکه این روزها فیلم های کمدی سینماها را فراگرفته اند و سینماداران رغبت چندانی به نمایش فیلم های دیگر ندارند، اظهار کرد: به دلیل وجود این شرایط باید هر زمانی که نوبت پخش به آثار می دهند، اکران کنیم و به عبارتی حق انتخاب نداریم. از نظر من زمان مناسب اکران این اثر در زمان بازگشایی مدارس است تا دانش آموزان به همراه خانواده هایشان بتوانند به تماشای این اثر بنشینند.

این تهیه کننده بیان کرد: به طور کلی فیلم هایی که به عنوان آثار کودک و نوجوان در ایران ساخته می شوند محلی از اعراب ندارند چون از یک سو کودکان و نوجوانان عادت کرده اند فیلم های روز دنیا را که به لحاظ قصه و جلوه های ویژه در سطح بالایی هستند، ببینند از سوی دیگر مسئولان هم توجهی به سینمای کودک نمی کنند.

کلامی در پایان درباره دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که این روزها بر جامعه حاکم است فعلا امکان ساخت اثری را ندارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.