دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

در حاشیه جشنواره فیلم کودک؛

وقتی «تشریفات» اصفهان با مهمانان و خبرنگاران تهرانی بد تا می کند!

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است اما متأسفانه تیم «تشریفات» اصفهان با بی نظمی کامل توجهی به مهمانان جشنواره و به خصوص خبرنگاران ندارد و به جای تأمین وسیله ایاب و ذهاب برای حضور سینماگران در سینماها، سالن نشست ها و... جلوی آن ها سنگ اندازی می کند.

به گزارش سینماپرس بی نظمی در سیستم تشریفاتی که اصفهانی ها برای جشنواره فیلم کودک در نظر گرفته اند طی ۳ روز ابتدایی جشنواره داد اهالی رسانه و هنرمندان را درآورده است!  

تشریفات جشنواره هیچ وقت برای هیچ جا سرویس ندارد! از اعضای انجمن منتقدان که صبح های زود مجبور هستند با ماشین های کرایه ای به محل برگزاری نشست ها بروند تا خبرنگاران و هنرمندانی که هربار برای تماشای فیلم یا حضور در کارگاه و همایش ها یا تاکسی اینترنتی می گیرند و یا با پای پیاده رهسپار می شوند، همه و همه از سیستم تشریفاتی که مسئولان استان اصفهان در نظر گرفته اند به شدت گله مند هستند.  

این اتفاق ها در حالی است که طی سال های قبل شرایط به گونه ای بود که اتوموبیل های فراوانی در طول شبانه روز همواره آماده خدمت بودند و ما شاهد هیچ مشکلی در سیستم حمل و نقل جشنواره نبودیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.