یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

استقبال چشمگیر مردم سوریه از اکران «به وقت شام»

اولین اکران «به وقت شام» در سوریه

سینماپرس: فیلم سینمایی «به وقت شام» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور پرشور مردم سوریه، خانواده شهدا و رزمندگان در سوریه به نمایش درآمد.

به گزارش سینماپرس، اولین اکران «به وقت شام» در سوریه به شهر حلب اختصاص داشت. مدافعان حرم و خانواده هایشان اولین میزبانان فیلم به وقت شام در حلب بودند. در این نمایش حدود ۱۰۰ نفر از خانواده های شهدا به همراه مسئولین شهر حلب در سینما زهرا به تماشای این فیلم سینمایی نشستند.

دومین نوبت نمایش فیلم حاتمی کیا در شهر حلب به رزمندگان فاطمیون اختصاص داشت که با حضور رزمندگان در مقر تل جبین با حضور تعداد کثیری از رزمندگان افغانستانی برگزار شد.

همچنین فیلم سینمایی «به وقت شام» برای هنرمندان و سینماگران سوری در حلب به نمایش درامد که با استقبال فوق العاده مردم این شهر همراه بود.

اکران بعدی استان حلب در شهر نبل و در محل حسینیه امام حسین (ع) این شهر با حضور پرشور مدافعان شهر نبل و خانواده هایشان به روی پرده رفت.

به وقت شام پس از اکران حلب به دیرالزور رفت و در اکرانی کاملا خاص در فضای آزاد ۴۰۰ نفر از رزمندگان تیپ فاطمیون را به تماشای این اثر سینمایی نشاند.

«به وقت شام» در استان دیرالزور برای مردم این شهر جنگ زده نیز در چند نوبت به نمایش در آمد.

همچنین در ادامه سفر حاتمی کیا به سوریه، وزیر فرهنگ سوریه با برگزاری مراسمی در سالن اپرای شهر دمشق که با حضور ۱۳۰۰ نفری مردم، مسئولین، وزرا، هنرمندان مطرح سوری و خانواده شهدای رزمندگان سوری از ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم سینمایی به وقت شام تقدیر کرد.
در پایان این مراسم خانواده شهدای سوری نیز با اهدای گل از این کارگردان ایزانی تقدیر بعمل آورند.

اکران «به وقت شام» همچنان در برخی از مناطق سوریه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.