شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

محسن کیایی برنامه «تب تاب» را اجرا نمی‌کند

محسن کیایی

تسنیم: بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «من و شما»، گفت: من دغدغه اجرا ندارم و باید اعلام کنم که من برنامه «تب تاب» را اجرا نخواهم کرد.

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون که قرار بود در برنامه «تب تاب» شبکه سوم سیما به عنوان مجری روی آنتن برود در برنامه «من و شما» به سوال ظلی‌پور مبنی بر اینکه بالاخره اجرای برنامه «تب تاب» را برعهده می‌گیرد یا نه؟ اینگونه پاسخ داد: "نمی‌دانم چرا در هفته چند پیشنهاد برای اجرا دارم؟ معمولا همه پیشنهادات اجرا را رد می‌کنم اما درباره تب تاب باید بگویم که هم عباس اختری از جمله کسانی است که سالها کار کرده و هم مریم جلالی را خوب می‌شناسم برای همین صحبت‌هایی باهم کردیم اما من دغدغه اجرا ندارم و باید اعلام کنم که خیر من برنامه«تب تاب» را اجرا نخواهم کرد".

وی در ادامه از نحوه مدیریت‌ها در تلویزیون گلایه کرد و گفت: من از تلویزیون فاصله نگرفتم اما یک چیزی باید آدم را برای کار کردن ترغیب کند. وقتی یک فیلمنامه مینویسی و بعد با هفت خان رستم مواجه می‌شوی‌، دلسرد می‌شوی؛ از تعداد نظرات بالا تا ممیزیهای زیاد! اینقدر نظر اعمال می‌شود که دیگر متن شبیه آن چیزی که اولش بود نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.