شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان امروز افتتاح می‌شود/ رونمایی از تیزر فیلم‌های مسابقه

 دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

سینماپرس: مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور دبیر جشنواره فیلم کودک، عصر امروز ۱۰ شهریورماه در اردوگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور علیرضا رضاداد دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، جمعی از سینماگران، برخی از مدیران سینما و نوجوانان پذیرفته در این المپیاد سینمایی عصر امروز ۱۰ شهریورماه در اردوگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

در این مراسم، نوجوانان ۹ تا ۱۶ سال از مناطق مختلف کشور حضور دارند و قرار است بخش هایی از فیلم های پذیرفته شده در قالب تیزر ساخته سعید نجاتی برای حاضران نمایش داده شود در ادامه علیرضا رضاداد دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان درباره المپیاد فیلمسازی صحبت می کند.

اجرای نمایش نوجوانان اصفهانی همراه با موسیقی از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه المپیاد فیلمسازی است و در پایان فیلم «سفید و ساده» ساخته مصطفی حامی خواه از استان همدان که در نخستین المپیاد فیلمسازی به عنوان بهترین فیلم معرفی شده برای میهمانان حاضر در المپیاد فیلمسازی نمایش داده شود.

لازم به توضیح است که فیلم های حاضر در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان از ۱۱ تا ۱۳ شهریور از ساعت ۹ صبح نمایش داده می شود و پس از آن نشست نقد و بررسی با حضور داوران برپا خواهد شد. درادامه کارگاه از «ایده تا فیلمنامه» و «فیلمسازی آسان» با حضور فریبرز آهنین و بهنام تاج میر نیز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.