شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

همزمان با برگزاری جشنواره کودک صورت می گیرد؛

بزرگداشت کارگردان «کاکلی» و «دره شاپرک ها» در سینما فلسطین اصفهان؛

فریال بهزاد

سینماپرس: فریال بهزاد نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان مورد تقدیر قرار می گیرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، بزرگداشت فریال بهزاد نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شنبه دهم شهریور ماه در شهر اصفهان برگزار می شود. 

در این مراسم که از ساعت ۱۸ در سینما فلسطین اصفهان در جریان خواهد بود، غلامرضا آزادی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان، سیامک شایقی کارگردان، نویسنده و منتقد سینما و بهرام دهقانی تدوینگر حضور می یابند. 

فریال بهزاد  متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۳۴ در گرگان است. وی تاکنون کارگردانی فیلم های سینمایی «شور زندگی»، «حریر»، «کاکلی»، نویسندگی و کارگردانی «دره شاپرک ها»، «پرستوهای عاشق» و مجموعه های تلویزیونی «گروه هفت»، «ویروس»، «قصه شب یلدا»، «آتش دل» را برعهده داشته است. 

دریافت جایزه نقره‌ای بهترین کارگردانی از جشنواره A.B.U شیراز و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره جیفونی (ایتالیا) برای فیلم «کاکلی»، دیپلم افتخار بهترین فیلم از جشنواره کودک و نوجوان و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از جشنواره کودک و نوجوان برای فیلم «دره شاپرک‌ها» از عناوین این سینماگر برجسته است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.