پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

جشنواره فیلم کودک آغاز شد؛

افتتاحیه جشنواره فیلم کودک بدون حضور اهالی رسانه و هنرمندان!/ همزمان با عید غدیر پروانه ها بر فراز اصفهان به پرواز درآمدند

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: مراسم آغازین سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان اصفهان، به صورت مردمی و همزمان با عید غدیر خم درمیدان امام حسین(ع) امشب -۸ شهریورماه- ساعت ۲۰ برگزار شد.

به گزارش سینماپرس جشنواره فیلم کودک امسال در حالی آغاز به کار کرد که بر اساس شنیده ها و برخی شواهد برخلاف سال های پیش اصحاب رسانه و هنرمندان برای حضور در این رویداد دعوت نشده بودند.

برخی اهالی رسانه و هنرمندان فردا عازم اصفهان خواهند شد.

ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان عصر امروز در گزارش ارسالی خود به رسانه ها نوشت: این مراسم ساعت ۲۰ درمیدان امام حسین(ع) شهر اصفهان برگزار خواهد شد و سپس درچ محور چهار باغ ادامه خواهد یافت.    

محوریت این برنامه بر ایجاد لحظه هایی شاد و خاطره انگیز برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده و تنها سخنران این مراسم،شهردار اصفهان خواهد بود. دختران شین آباد، کودکان زلزله زده غرب کشور و فرزندان شهدای مدافع حرم از مهمانان ویژه این مراسم هستند.   

استفاده از تکنیک‌های سمعی و بصری و موسیقی در فضای کلی برنامه، پخش موسیقی‌های فیلم‌های خاطره انگیز دهه‌های گذشته و عرصه محور بودن برنامه از جمله ویژگی های این مراسم است.  

اجرای این برنامه را شیرین صمدی بر عهده دارد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ۸ تا ۱۴ شهریور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.