دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

آمار باکس آفیس آمریکا

ادامه صدرنشینی آسیایی‌های خرپول

فیلم  «آسیایی‌های خرپول»

سینماپرس:فیلم سینمایی «آسیایی‌های خرپول» که دومین هفته اکران خود را پشت سر می گذارد، موفق شد به صدرنشینی خود در باکس آفیس ایالات متحده ادامه دهد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمدی رمانتیک کمپانی برادران وارنر با فروش ۲۵ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۳۵۲۶ سالن سینما در دومین هفته نمایشش تنها کاهشی ۶ درصدی را نسبت به فروش هفته پیش خود تجربه کرد و در بازار داخلی آمریکا در مجموع ۷۶.۸ میلیون دلار فروخت.

«مگ» این هفته نیز مکان دوم خود را حفظ کرد و با فروش ۱۳ میلیون دلار دیگر در سومین هفته نمایشش در مجموع ۱۰۵.۳ میلیون دلار در باکس آفیس آمریکا فروخت.

یک کمدی سیاه که این هفته اکران شد با عنوان «قتل‌های سرخوشی» با بازی ملیسا مک‌کارتی با فروش ۱۰ میلیون دلار از نمایش در ۳۲۵۶ سالن سینما جایگاه سوم باکس آفیس را اشغال کرد. این پایین‌ترین استقبال از فیلمی از مک‌کارتی است در حالی که برای تولید این فیلم ۴۰ میلیون دلار هزینه شده و در سایت راتن تومیتوز تنها امتیاز ۲۲ درصد را کسب کرده است.

کارگردانی این فیلم را برایان هنسن برعهده داشته و تاد برگر نویسنده فیلمنامه آن بوده است. الیزابت بنکس از دیگر بازیگران این فیلم بوده است.

در مکان چهارم «ماموریت غیرممکن: فال‌آوت» با بازی تام کروز جای دارد که با نمایش در ۳۰۵۲ سالن سینما ۸ میلیون دلار دیگر فروش کرد و مجموع فروشش را در ۴ هفته به رقم ۱۹۳.۹ میلیون دلار رساند.

«کریستوفر رابین» فیلم پنجم باکس آفیس بود که در چهارمین هفته ۶.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش را به ۷۷.۶ میلیون دلار برساند.

در مکان‌های بعدی «مایل ۲۲» با مجموع فروش ۲۵.۱ میلیون دلار در دو هفته، «آلفا» با فروش ۲۰.۲ میلیون دلار در دو هفته، «مرد سیاه کوکلاکس کلان» در سومین هفته با مجموع فروش ۳۲ میلیون دلار، «ای.ایکس.ال» فیلم تازه وارد با فروش ۲.۹ میلیون دلار و «اسلندر من» در سومین هفته فروشش با مجموع فروش ۲۵.۴ میلیون دلار جای دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.