دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

برای روشن شدن افکار عمومی؛

انتشار فایل صوتی سینماگری که حرف های خود را پس گرفت/ وقتی ستاد خبری جشنواره فیلم کودک مخبر تکذیبیه های سفارشی می شود!

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: چندی پیش مصاحبه ای با سهیل موفق به عنوان یکی از سینماگران حوزه کودک منتشر شد که این مصاحبه در اقدامی عجیب در گفتگوی این فیلمساز با ستاد خبری جشنواره فیلم کودک و نوجوان تکذیب شد!

به گزارش سینماپرس در بخشی از این مصاحبه آمده بود: مدیران سینمای کودک شعارهایی زیبا و عملکردی زشت دارند! بنده آرزویم این است که ای کاش شعارهای مدیران و مسئولان سنخیتی با عملکردشان داشت؛ این شعارها به تنهایی فایده ای ندارند و تنها در صورتی می توانند توجیه پذیر باشند که تبدیل به عمل شوند.

ستاد خبری جشنواره فیلم کودک پس از انتشار این مصاحبه در سینماپرس در اقدامی عجیب خبری را با عنوان «انتقاد کارگردان «شکلاتی» به اشتباه در انعکاس مصاحبه اش در یکی از خبرگزاری های سینمایی» به عموم رسانه ها ارسال کرد.

در بخشی از این خبر آمده بود: این کارگردان درباره مصاحبه خود با یکی از خبرگزاری های سینمایی که به اشتباه ۲ جمله «مدیران سینمای کودک شعارهایی زیبا و عملکردی زشت دارند! / چرخه معیوب اکران، فقر فیلمنامه و ساختار ضعیف باعث آسیب جدی به سینمای کودک شده است» را از سوی وی منتشر کرده بود، بیان کرد: من کاملاً این گفته را تکذیب می کنم و اتفاقاً انتشار این مطلب را پیگیری کردم اما هنوز از سوی خبرگزاری منتشر کننده مصاحبه تماسی با من گرفته نشده است. به همین دلیل تصمیم دارم علیرغم میل باطنی ام نسبت به اعتماد به رسانه ها و مصاحبه تلفنی، از این به بعد با سایت ها و خبرگزاری هایی که آن ها را نمی شناسم صحبت نکنم و بدون چک کردن مصاحبه ام اجازه انتشار آن را ندهم.

**********************************

سینماپرس به عنوان رسانه ای که با تکیه بر شعار «اخلاق، عدالت و قانون» فعالیت‌ های خود را پایه گذاری نموده است، علیرغم میل باطنی، فایل صوتی مربوط به این بخش از سخنان این کارگردان را منتشر می کند تا مخاطبان محترم خود قاضی عادلی برای آنچه که تکذیب شده است باشند؛ هرچند که سینماپرس هرگز تمایلی بر این گونه عکس العمل ها ندارد ولی در مقابل این اقدام غیر اخلاقی این کارگردان و همچنین عکس العمل سفارشی و غیر اخلاقی ستاد خبری جشنواره فیلم کودک چاره ای جز این باقی نمی ماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.