یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

امروز ۴ شهریور ماه؛

مراسم تودیع و معارفه رؤسای مرکز بسیج رسانه ملی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بسیج رسانه ملی

سینماپرس: مراسم تودیع و معارفه علی فروغی اصل و محمدمهدی رحمتی رؤسای قدیم و جدید بسیج سازمان صدا و سیما با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم قائم مقام رییس رسانه ملی در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بسیج رسانه ملی که امروز چهارم شهریور ماه برگزار شد از انگیزه به عنوان مهمترین عامل رشد و تعالی جوامع یاد کرد و گفت: انگیزه، زمانی که در مسیر موضوعات ارزشی قرار می‌گیرد نامش ایمان می‌شود.

وی در ادامه بسیج را مرکز تولید انگیزه و ایمان در ساحت های مختلف برشمرد و بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران هر جا که بسیج وارد عمل شده غیر ممکن ها ممکن شده و بار اصلی انقلاب بر دوش این نیروی مخلص و برخاسته از مردم بوده است.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم ابراز امیدواری کرد بسیج رسانه ملی در دور جدید مدیریت مانند قبل در زمینه تقویت باورها و ایمان مخاطبان گام بردارد و کارهای بزرگی را به انجام رساند.

وی با قدردانی از زحمات علی فروغی رییس پیشین مرکز بسیج صداوسیما ابراز امیدواری کرد که محمدمهدی رحمتی رییس جدید این مرکز بتواند عامل مهمی در زمینه کمک به رسانه ملی در رسیدن به اهداف باشد.

 سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم با قدردانی از ریاست سازمان صداوسیما برای تقویت نهاد بسیج در مجموعه صداو سیما که مجموعه عظیم فرهنگی رسانه ای و دانشگاهی است، گفت: عبدالعلی علی عسکری با سابقه مجاهدت و کار بسیجی که در طول سال های متمادی داشته به خوبی به نقش راهبردی بسیج واقف است.

وی سازمان صداوسیما و سازمان بسیج مستضعفین را دارای اشتراکاتی در ماموریت و رسالت این ۲ سازمان دانست و عنوان کرد: عمق بخشی به انقلاب و اهداف آن، کمک به نظام برای کارآمدسازی و نشر فرهنگ اسلامی در کشور، زمینه مساعد برای تزکیه، تعلیم و رشد فضایل انقلابی و شتاب دادن به حرکت تکاملی انقلاب از وظایف و رسالت هایی است که در اهداف کلان هر ۲ سازمان وجود دارد.

سردار سپهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ساخت تمدن نوین اسلامی گفت: در این زمینه بار سنگینی بر عهده بسیج، صداوسیما و نهادهای انقلابی است که بدون روحیه جهادی و انقلابی ممکن نیست.

وی در پایان تاکید کرد: امروز بسیج سازمان صداوسیما باید مانند تمام عرصه های دیگر که نقش اول را ایفا می کند نقش اول را ایفا کند و با تولیدات جهادی مهمترین نقش را برای حرکت پرشتاب انقلاب و تقویت باورهای مخاطبان برعهده بگیرد.

در این مراسم معاون توسعه و فنآوری رسانه، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت، رییس مرکز حراست سازمان، مدیران کل روابط عمومی و رفاه و امور اجتماعی رسانه ملی، جمعی از مدیران کل معاونت توسعه و فن آوری، مدیران شبکه های رادیویی و تلویزیونی، فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمعی از بسیجیان سازمان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.