شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

نمایش و نقد فیلم مستند «آوانتاژ» در عصرانه مستند

 مراسم نمایش و نقد فیلم مستند «آوانتاژ»

سینماپرس: مراسم نمایش و نقد فیلم مستند «آوانتاژ» با حضور محمد کارت نویسنده و کارگردان فیلم و هادی آفریده مستندساز و منتقد، ۶ شهریورماه در عصرانه مستند برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم نمایش و نقد فیلم مستند «آوانتاژ» با حضور محمد کارت نویسنده و کارگردان فیلم و هادی آفریده مستندساز و منتقد سه‌شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۸ در عصرانه مستند برگزار می‌شود.

«آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت یکی از مستندهای حاضر در سی‌وپنجمین جشنواره ملی فیلم فجر و همینطور جشنواره «سینماحقیقت» بود.

این فیلم داستان رهایی کارتن‌خواب‌های بهبودیافته اعتیاد است که از آخرین و تلخ‌ترین نقطه برخاسته‌اند و بازی فوتبال با تیم پیشکسوتان استقلال تهران نماد همین نبرد در «آوانتاژ» است.

«آوانتاژ» تولید شبکه مستند است و تاکنون تندیس‌های بهترین کارگردانی فیلم‌های بلند، بهترین موسیقی و بهترین صدا و نامزدی بهترین تدوین دهمین جشنواره «سینماحقیقت»، نامزدی بهترین فیلم «هنر و تجربه» و نامزدی سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر را از آن خود کرده است.

هادی آفریده منتقد این جلسه از مستندسازان سینمای ایران است که جوایزی از جشنواره های مختلف داخلی و خارجی دریافت کرده و فیلم مستند «چنارستان» از مشهورترین آثار اوست.

مراسم نقد و بررسی و نمایش فیلم مستند «آوانتاژ» سه‌شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۸ در خانه مهر رضا به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از بیمارستان دی، نرسیده به پل همت، نبش کوچه نیلوفر، پلاک یک برگزار می شود و ورود برای عموم رایگان و آزاد است.

خانه مهر رضا وابسته به خیریه متوسلین به امام رضا (ع) با راه اندازی «عصرانه مستند» به نمایش مستندهای شاخص به ویژه با رویکرد اجتماعی می پردازد و هدف از آن کمک به کاهش آسیب های اجتماعی از مسیر فرهنگ و هنر به ویژه سینما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.