جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

با حکم معاون سیما؛

«مسعود احمدی افزادی» مدیر شبکه آموزش شد

خبر انتصاب

سینماپرس: مرتضی میرباقری معاون سیما در حکمی مسعود احمدی افزادی را به عنوان مدیر شبکه آموزش منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی میرباقری در حکمی مسعود احمدی افزادی را به عنوان مدیر شبکه آموزش منصوب و از خدمات حسین ساری قدردانی کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر مسعود احمدی افزادی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی، به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. »

 شبکه آموزش شبکه ای تخصصی در زمینه مهارت آموزی و افزایش سطح دانش عمومی و تجربی مخاطبان است که تولید، تامین و پخش برنامه های مفید و مبتنی بر پژوهش و روش های علمی را در همه موضوعات و قالب های برنامه سازی (به جز نمایشی) منطبق بر سیاست ها اهداف سازمان صداوسیما بر عهده دارد.

معاون رییس سازمان صداوسیما در امور سیما از مدیر شبکه آموزش خواست بر اساس ماموریت تعریف شده شبکه و اسناد بالادستی کشور در زمینه های آموزشی و فرهنگی و استفاده از دانش و تجربیات کارشناسان حوزه های آموزشی و مهارت آموزی برای تولید و پخش برنامه های جذاب و اثرگذار اهتمام ویژه ای داشته باشد.

میرباقری همچنین در این حکم از زحمات و خدمات حسین ساری در طول مدیریت این شبکه تشکر و قدردانی کرد.

مسعود احمدی افزادی پیش از این در سطوح مختلف مدیریتی سازمان صداوسیما سوابق متعددی در کارنامه کاری خود داشته است که مدیریت شبکه پنج، شبکه شما، شبکه جوان و مدیر کلی مراکز البرز، گلستان و اصفهان از جمله مدیریت های وی در رسانه ملی محسوب می شود. وی سابقه تدریس در دانشگاه ها و مراکز علمی را نیز دارا است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.