دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

صوت/ انتشار قطعه «دیوونگی» با صدای محسن حسینی

محسن حسینی

سینماپرس: محسن حسینی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی پس از همکاری با چند خواننده، دومین اثر رسمی‌اش با نام «دیوونگی» را در مقام خواننده منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، محسن حسینی آهنگساز، تنظیم‌کننده موسیقی ایرانی و نوازنده سنتور که همکاری با خوانندگانی همچون سالار عقیلی، علیرضا افتخاری و عبدالحسین مختاباد را در کارنامه کاری خود دارد، دومین اثر رسمی‌اش را با نام «دیوونگی» به‌ عنوان خواننده منتشر کرد. قطعه «دیوونگی» به خوانندگی و آهنگسازی محسن حسینی از سروده‌های فؤاد فرهنگ است و توسط رامین عبداللهی تنظیم‌ شده است.

این خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده که برای آثار شخصی‌اش به سراغ تلفیق موسیقی ایرانی با موسیقی الکترونیک رفته در حاشیه انتشار اثر جدید خود گفت: موسیقی ایرانی این روزها بیشتر تحسین‌برانگیز شده است تا احساس‌برانگیز. تکنیک در نوازندگی سازهای ایرانی جای احساس و شاعرانگی را گرفته و همین جذب مخاطب عام را برای موسیقی ایرانی سخت کرده است به همین دلیل تصمیم گرفتم برای تولید آثار شخصی‌ام از چارچوب رایج موسیقی ایرانی خارج شوم تا توجه مخاطبان دیگر سبک‌های موسیقی‌ها را نیز جلب کنم.

حسینی توضیح داد: به‌ شخصه سعی می‌کنم برای تولید قطعاتم زمان کافی بگذارم و تا به پختگی مورد نظرم در آهنگ‌ها نرسیدم برای انتشار آنها اقدام نکنم. ضمناً این بار به ساخت تیزر نیز پرداختم تا مخاطب با فضای کارم بیشتر آشنا شود به همین دلیل کمی فاصله بین ۲ قطعه افتاد. از طرفی به‌تازگی چاپ دوم مجموعه‌ «از مشق تا نقش» را منتشر کردم و همچنین مجموعه جدیدی که شامل یک جلد کتاب و آلبوم تصویری است را در فضایی کاملا متفاوت و شاید عجیب در قالب دوئت سنتور و ویلن‌سل‌ آماده نشر کرده‌ام که به‌ زودی در قالب کنسرتی از آن رونمایی خواهم کرد.

وی در پایان بیان کرد: درست است که ترجیح می‌دهم به‌ عنوان خواننده، آثارم را در فضای موسیقی تلفیقی به انتشار برسانم اما از رسالت و علاقه اصلی خودم که آهنگسازی و نوازندگی ساز سنتور است دور نشده‌ام و همواره قدم‌هایی را در راستای آموزش و ارایه این موسیقی با اصالت برمی‌دارم کما اینکه تولید آثار تلفیقی‌ام نیز باعث می‌شود تا مخاطبان عام نیز گوششان با موسیقی اصیل ما آشنا شود و بیشتر راغب به شنیدن این دست آثار شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.