دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

به تازگی؛

هجدهمین شماره نشریه «سوره سینما» منتشر شد

سوره سینما

سینماپرس: هجدهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» با اختصاص پروندهای به «ادوارد» محصول مرکز مستند سوره با عنوان «شمعی در ظلمات» و یادداشت یک پیرامون روزمرگی سینمای ایران «عبور از تنگه هزارپاها» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی و محافل سازمان سینمایی حوزه هنری؛ هجدهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد پوستر مستند «ادوارد» که به تازگی رونمایی شد، به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استانهای حوزه هنری در مرداد ماه به موضوعاتی چون: حضورهای بینالمللی انیمیشن «آقای گوزن»، گزارشی از نشست نقد و بررسی مستند «ادوارد»، گزارشی از کارنامه موفق موسسه بهمن سبز در پخش، بررسی مشکلات عدیده سینمای ایران با عنوان «تعامل، کلید حل مشکلات سینما ایران»، گفت و گو با علی قربانی دبیر جشنواره فیلم ۱۰۰، انتشار فراخوان و دو خبر دیگر از جشنواره، گفت و گو با چهار سینماگر و دو یادداشت پیرامون فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب»، گزارشی از وضعیت سینماها با عنوان «سینماهایی که دیگر نفس نمی کشند»، آسیب شناسی طنزهای گیشه پسند» و چندین یادداشت دیگر پیرامون سینمای ایران، خلاصه ای از ۶ نشست «سوژهیابی بررسی اتفاقات دهه ۵۰ و ۶۰» با سخنرانی استاد یعقوب توکلی و ...پرداخته شده است ...

مجری طرح این ماهنامه آرش رمضانیان است. محیا رضایی، الناز نعمتی، ابوالفضل ذوالفقاری، امید عشریه، راحله خدامی، نرگس ساجد، روح الله نادری، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، حامد نیکومرام در بخش تحریریه و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند. رضا اورنگ، علی رستگار، محدثه واعظی پور، داوود کنشلو، رسول حسنی از همراهان این شماره از مجله سوره سینما هستند.

هجدهمین شماره ماهنامه داخلی «سوره سینما» ویژه مردادماه در ۶۸ صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.