یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

«دکتر استرنج» با بازی بندیکت کامبربچ ادامه می یابد

بندیکت کامبربچ

سینماپرس: بندیکت کامبربچ بازیگر ۴۲ ساله انگلیسی برای بازی در قسمت دوم فیلم سینمایی «دکتر استرنج» مبلغ ۷.۵ میلیون پوند دستمزد خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از دیلی میل، بندیکت کامبربچ بازیگر سرشناس بریتانیایی که با بازی در نقش‌هایی چون شرلوک هولمز تا آلن تورینگ توانایی‌هایش را ثابت کرده است ۷.۵ میلیون پوند برای ادامه فیلم ابرقهرمانی «دکتر استرنج» دستمزد می‌گیرد.

بازیگر ۴۲ ساله سریال «شرلوک»، برای ایفای نقش اصلی فیلم «دکتر استرنج» در سال ۲۰۱۶ مبلغی معادل ۵ میلیون پوند دستمزد گرفته بود و اکنون در ادامه فیلم دستمزد او ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی اکنون یکی از بازیگران کلیدی فیلم‌های دنیای مارول محسوب می‌شود.

قسمت بعدی «دکتر استرنج» قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود و کامبربچ برای ایفای نقش خود بهار آینده جلوی دوربین می‌رود.

گفته شده بندیکت برای ایفای نقش این شخصیت در «ثور: رگناروک» و ۲ قسمت «انتقام‌جویان» ۴.۲ میلیون پوند دریافت کرده است.

وی در عین حال حمایت خودش را از دریافت دستمزد برابر بازیگران زن در همان جایگاه اعلام کرده و گفته است بازیگران مرد باید برای این احقاق حقوق تلاش کنند.

وی گفته است بازیگران مرد باید از همکاران زن خود بپرسند که آنها چه مبلغی گرفته‌اند تا بتوانند از تساوی حقوق درست دفاع کنند.

کامبربچ به تازگی گفته است اگر متوجه شود بازیگر زن همکارش به اندازه وی دستمزد نگرفته از ایفای نقشش خودداری می‌کند. بازیگر نقش شرلوک هولمز خودش را از مدافعان واقعی حقوق زنان خوانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.