یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

خرید ۵۰درصد از فیلم های متقاضی شبکه نمایش خانگی توسط موسسه سوره

سعید خندق آبادی

سینماپرس: سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره بیان کرد: امسال با خرید ۳۰ عنوان فیلم، پنجاه درصد فیلم‌های متقاضی شبکه نمایش خانگی را خریداری کرده‌ایم و اولویت‌های اول ما خرید آثار دفاع مقدس و آثاری با مضامین دینی و انقلابی است.

به گزارش سینماپرس، سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: در سال جاری با خرید ۳۰ عنوان فیلم، پنجاه درصد فیلم‌های متقاضی شبکه نمایش خانگی را خریداری کرده‌ایم که از جمله این فیلم ها می توان به «لاتاری»، «به وقت شام»، «لونه زنبور»، «فیلشاه»، «هزارپا»، «خاله قورباغه» و «خجالت نکش» اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا با انتخاب عناوین شاخص سینمایی و تولیدات سال سینمای ایران خریدهای مناسبی داشته باشیم، بیان کرد: این موسسه بدون حمایت حوزه هنری و بدون استفاده از پول بیت المال این موسسه اداره می شود.

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره با تاکید بر اینکه تقریبا همه آثار در زمینه دفاع مقدس را خریداری کرده‌ایم، گفت: اولویت‌ اول ما خرید آثار دفاع مقدس و آثاری با مضامین دینی و انقلابی است.

وی بیان کرد: آثاری مانند «ویلایی‌ها»، «دریاچه ماهی»، «ماجرای نیمروز»، «شاهزاده روم»، «ابوزینب»، «ایستاده در غبار»، «بیست و یک روز بعد» از جمله این آثار هستند. برخی از این آثار را حتی با رقم‌های حمایتی خریداری کرده‌ایم تا از صاحبان فیلم تقدیر کرده باشیم. در کنار این آثار، فیلم‌های پرفروشی را نیز خریده‌ایم تا با کسب درآمد از آثار فاخر حمایت کنیم.

خندق آبادی به تمهیدات و تدابیر پیش بینی شده در موسسه هنرهای تصویری سوره پرداخت و اضافه کرد: در تلاش هستیم آثار را برای خرید از زمان نوشتن فیلمنامه انتخاب و حمایت مالی را از همان زمان آغاز کنیم تا در تولید نیز کمک کرده و سهم داشته باشیم تا فیلم بدون مواجه شدن با مشکلات مالی به مرحله اکران برسد.

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره فروش اینترنتی آثار، قراردادن رایگان برخی فیلم‌ها در سایت «سوره نما» و فروش آثار در «لینک پلی» و توسعه ظرفیت‌هایی فروش دیجیتالی را از دیگر اقدامات این موسسه خواند و گفت: امیدواریم ظرف ۲ سال آینده یکی از سایت‌های پرفروش آثار سینمایی در کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.