چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

مستند «ایرانیش» به صنعت کیف و کفش می پردازد

شبکه افق - مستند «ایرانیش»

سینماپرس: قسمت جدید مستند «ایرانیش» با موضوع وضعیت تولید فرآورده های چرمی همچون کیف و کفش در ایران، امروز ۲۴ مرداد ماه از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، سومین قسمت مجموعه مستند «ایرانیش» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله امینی با موضوع وضعیت تولید فرآورده های چرمی همچون کیف و کفش در ایران، امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه روی آنتن شبکه افق می رود.

این مجموعه روایتی متفاوت از وضعیت تولیدکنندگان کالای ایرانی است که برای پخش از شبکه افق آماده شده است و در هر قسمت به سراغ یکی از صاحبان برند و تولیدکنندگان کالای داخلی می رود و طی گفتگو با آنها علاوه بر نمایش تصویری روشن از توانمندی ایرانی در صنایع مختلف، به مشکلات و موانع پیش روی آنها نیز می پردازد.

سازندگان این مستند در سومین قسمت، همراه با شهرام شکیبا به سراغ تولیدکنندگان کیف و کفش رفته اند. صنعت چرم و فرآورده های آن در ایران سابقه ای دیرینه دارد که البته با ورود بی رویه محصولات خارجی به ویژه چینی، بازار آنها هم از سکه افتاده است.

در این قسمت سعی می شود مشکلات پایه ای صنعت کیف و کفش در گفتگو با فعالان این عرصه مورد واکاوی قرار گیرد.

«ایرانیش» در ۱۴ قسمت ۴۲ دقیقه ای برای پخش از شبکه افق تولید شده است و سومین قسمت آن امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن می رود.

تکرار این مستند هم پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ پخش خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.