دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

راه‌یابی «منو ببین!» به جشنواره فیلم کودک و نوجوان

انیمیشن کوتاه «منو ببین»

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «منو ببین!» ساخته رضا مهرانفر در جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان نمایش داده می شود.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن «منو ببین!» درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می شود. جهان عادی در جریان است اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی است.

رضا مهرانفر کارگردان این انیمیشن است که تاکنون دو سری از مسابقه پرطرفدار «کودک شو» با کارگردانی او روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

به گفته او این انیمیشن تلنگری به پدر و مادرهاست تا بگوییم که کودکان دنیا را به گونه ای دیگر می بینند و حتی می فهمند اما بزرگترها این دید را ندارند و به دنیای آنها توجه نمی کنند.

تکنیک ساخت «منو ببین!» به تهیه کنندگی مریم صانعی دوبعدی است و فیلم از دو دیدگاه روایت می شود، یک روایت از دیدگاه کودکی است که در موقعیتهای مختلف دچار اضطراب و ترس می شود و نگاه دیگر از منظر افرادی است که در آن موقعیت در اطراف او قرار دارند و متوجه دیدگاه مضطربانه کودک نمی شوند و او را نادیده می گیرند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد از ۸ تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.