یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

تولید یک سریال با محتوای شهدای پشت خط جبهه

مسعود بصیری

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: در تلاشیم یک سریال در حوزه شهدای پشت جبهه جنگ بسازیم و زندگی افرادی که در اتفاقات پشت جبهه شهید شدند را به تصویر بکشیم.

«مسعود بصیری» مسئول سازمان بسیج رسانه درباره مسارکت سازمان بسیج رسانه در تولید آثار نمایشی تلویزیون گفت: هم اکنون در تلاشیم برای اینکه یک سریال در حوزه شهدای پشت جبهه جنگ بسازیم و زندگی افرادی که در اتفاقات پشت جبهه شهید شدند را به تصویر بکشیم. برای مثال در نیروگاه‌های رامین در خوزستان و همچنین نکا شهدای بسیاری داشتیم و افرادی که در زیر بمباران هوایی و زمینی رژیم بعث عراق ماندند تا برق قطع نشود.

بصیری افزود: در حال حاضر برای تولید این سریال رایزنی‌هایی با نهادهای مختلف انجام دادیم و در مرحله قبل از پیش تولید قرار داریم. صحبت‌های اولیه با تهیه کننده انجام شده و ۲ سرمایه گذار مشخص شده است و به دنبال مشارکت بیشتر هستیم تا بتوانیم از نظر مالی این پروژه را تامین کنیم.  

مسئول سازمان بسیج رسانه ادامه داد: اگر دوستان ما در صدا و سیما کمک کنند می‌توانیم گام‌های بهتری در این حوزه برداریم و این سریال را به مرحله تولید برسانیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است برای هفته دفاع مقدس تدارک ببینند گفت: ۱۰ کلیپ نمایشی که هرکدام ۵ دقیقه هستند را آماده پخش داریم. این کلیپ ها ساختار خاصی دارند و با استفاده از صدا و تصویر در حال مراحل پایانی تولید است.

بصیری در پایان گفت: در حوزه تولید کارهایی انجام می‌دهیم اما بیشتر تمرکزمان روی حمایت است تا متصدی تولید بودن و در تولید محتوا در حوزه‌های رسانه‌ای کمک می‌کنیم اما اینکه برای تولید محتوا سرمایه‌گذاری کنیم خیر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.